Ltd.: softwarový pomocník k zvýšení produktivity firem

Ltd.: softwarový pomocník k zvýšení produktivity firem

Time is Ltd., pražský startup nabízí „analytiku produktivního softwaru“, aby pomohl společnostem získat přehled o používání Slacku, Office 365, G Suite a dalšího podnikového softwaru – zjednodušení ze strany zaměstnanců.

Vedoucím je Mike Chalfen – který dříve založil londýnskou společnost Mosaic Ventures, potom se rozhodl působit jako sólový investor – s účastí společnosti Accel. Investice bude využívána společností Time is Ltd., aby pokračovala v budování platformy pro velké podniky, které chtějí lépe pochopit vzorce fungování uvnitř různých cloudových programů, na kterých běží. Spoluzakladatelem a generálním ředitelem je  Jan Rezab.

Platforma pro analýzu produktivity je poháněna strojovým učením a zapojuje se do cloudových softwarových nástrojů, které podniky obvykle používají ke spolupráci napříč různými odděleními. Poté analyzuje různá metadata tažená z těchto softwarových nástrojů. Záměrem je umožnit manažerům lépe porozumět tomu, kde je produktivita ztracena nebo zda by mohla být zlepšena, a navázat změny v těchto vzorcích na obchodní cíle.

Rezab uvádí příklad velké společnosti, která prošla „agilní“ transformací. „Pokud chcete řídit masivní společnost s 5000 lidmi navíc, měli byste pochopit dopad vašich akcí o něco více dříve, ne po skutečnosti,“ říká. „Jednou z hypotéz o agilní transformaci je například to, že se manažeři opravdu zapojují o něco méně a věci fungují o něco efektivněji. Z našich údajů vidíte, že se to děje nebo neděje a můžete podniknout nápravná opatření “.

Nebo to může být něco tak jednoduchého jako velká společnost s více kancelářemi, která vede příliš mnoho schůzek. Time is Ltd. je schopna ukázat, jak se zvyšuje počet uskutečněných jednání a jaké útvary či týmy podněcují. „Můžete také ukázat efektivitu videokonferencí mezi útvary, a pokud například lidé často potřebují cestovat na tato setkání, jak dlouho to trvá oproti digitálním schůzkám – takže můžete obecně pomoci a doporučit společnosti přijmout konkrétní akce, “vysvětluje Rezab.

Prodej je další oblastí, která by mohla těžit z produktivity analytics, s Time is Ltd. odhaluje, že většina prodejních týmů skutečně stráví většinu svého času stráveného ve společnosti, ne venku, jak si myslíte. „Struktura těchto vnitřních setkání se liší; plánování těchto akcí nebo jen na palubě a vzdělávání, “říká generální ředitel společnosti Time. „Můžete tak, abych tak řekl, sledovat čas od příjmů do různých týmů… a pak časem sledovat, jak se mění a jak to ovlivňuje produktivitu prodeje“.

Time is Ltd. není bez konkurence, konkurencí je společnost Microsoft. „Naším největším konkurentem je Microsoft Workplace Analytics,“ říká Rezab. „Společnost Microsoft však neintegruje jiné produkty než produkty MS. Naší výhodou je, že jsme platformou produktivity pro integraci všech cloudových nástrojů. Počínaje Slackem, SAP Success Factors, Zoomem a bezpočtu dalších “.

Zdroj, foto: techcrunch.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru