Dnes vyšlo 15 článků

Logo města Náchod se nápadně podobá Nespressu

Logo města Náchod se nápadně podobá Nespressu

Začátek roku 2020 je mimo jiné význačný také změnou městského loga. Minulý týden jsme vás informovali o návrhu loga Prahy 3, který se setkává převážně s kritikou. V Praze 3 by si rádi ponechali staré logo, kritiku schytává to nové. Nicméně nyní máme opačný případ a to, že kritika se valí na staré logo východočeského města Náchod. Náchodské logo prý velmi nápadně připomíná logo značky Nespresso.

Snímek obrazovky 2020-02-17 v 12.01.45

Náchod, město na východě Čech, se hrdě vyznačuje logem, které jakoby z oka vypadlo značce kávovarů Nespresso. První písmeno „N“ v názvu mají opravdu stejné. Podívejte se sami. Důležité je zmínit, že Náchodské logo nemá uvedeného žádného autora. Výroba loga vyšla město na 150 tisíc korun. Město se logem prezentuje již 3 roky, tedy od roku 2016. Nyní ale nemá jinou možnost, než logo změnit. Společnost Nestlé, pod kterou značka Nespresso spadá, vytvářela na město velký nátlak. Nové logo si z toho starého přece jen něco ponechalo – dvě zelené vlnky, které mají symbolizovat kopcovitou strukturu města a modrou vlnku co by vodní toky.

Městský úřad v Náchodě odmítal, že by se týkalo o plagiátorství. Nicméně pod nátlakem firmy Nestlé město přistoupilo k ústupku.

Zdroj, foto: idnes.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru