Dnes vyšlo 15 článků

Lidl Plus: věrnostní program v podobě aplikace přináší speciální slevy a ukládá účtenky

Lidl Plus: věrnostní program v podobě aplikace přináší speciální slevy a ukládá účtenky

Lidl přichází s částečnou digitalizací svého prodeje a do Čech přivádí zákaznickou kartu Lidl Plus zastoupenou mobilní aplikací. Lidl Plus bude zajišťovat výhodnější nakupování díky různým slevám, kupónům a stíracím losům. 

Zákaznická karta napříč obchodními řetězci není novinkou. Vše se přenáší do digitálního, nehmotného světa, kde zákaznické karty nahrazují mobilní aplikace. Lidl jednu takovou aplikaci zavedl i u nás v České republice. Pomocí aplikace můžete přímo v prodejně fotoaparátem snímat zboží, přičemž se vám v aplikaci ukáže zvýhodněná cena. Zkrátka s Lidl Plus bude váš běžný nákup stát o dost méně. Aplikace také uchovává účtenky z nákupu, takže pokud budete chtít reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží, účtenku snadno najdete. Aplikace Lidl je dostupná jak pro Android, tak pro iOS.

Samotné stažení aplikace pro čerpání jejich výhod nestačí. Přes aplikaci se musíte do Lidl programu registrovat vyplněním osobních údajů. V aplikaci najdete svůj unikátní QR kód, který se při placení načte u pokladny. Podle vašich nákupů se pak snadno dohledá, jaký sortiment je pro vás nejžádanější a na něj naleznete v aplikaci nejrůznější kupony. Kupóny je možné individuálně aktivovat nebo deaktivovat. Také můžete stanovit jejich platnost a segment. „Cílem programu je nabídnout zákazníkovi rychlý přístup ke všemu, co jej skutečně zajímá, a nezatěžovat jej další reklamou,“ přibližuje Michal Farník.

Součástí aplikace budou například stírací losy a v budoucnu také soutěže o zajímavé ceny. Iniciativa vytvořit věrnostní program v obchodním řetězci Lidl existuje už dva roky. Cílem nebylo vytvořit jen další plastovou kartu, která bude zabírat místo v peněžence. Dosud byl program Lidl Plus aktivní ve 12 zemích Evropy (Rakousko, Španělsko, Dánsko, Polsko, Německo, Nizozemí, Slovensko, Belgie, Lucembursko, Finsko, Velká Británie a Irsko).

 

Zdroj, foto: lidl.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru