Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: LCG New Media je 10 let na trhu. Agentura roste, nabrala nové lidi i klienty a rozšířila své kanceláře

LCG New Media je 10 let na trhu. Agentura roste, nabrala nové lidi i klienty a rozšířila své kanceláře

Fullservisová digitální agentura LCG New Media slaví letos deset let na trhu. K úspěšné první dekádě si nadělila větší prostory, které budou svojí velikostí lépe odpovídat rozrůstajícímu se týmu. Ten aktuálně tvoří 30 lidí, z toho třetina přibyla jen za poslední rok. O třetinu narostl i meziroční obrat agentury, který v roce 2021 dosáhl 43 milionů korun.

Pro mnohé nepředvídatelný rok 2021 skončil pro digitální agenturu LCG New Media velice pozitivně. O třetinu rostl jak tým, tak obrat agentury. Do své účetní závěrky si za uplynulý rok zanese částku 43 milionů korun. „Loni se nám podařilo získat nové klienty, například značky Pandora, Lotus Bakeries, Roku Gin nebo Acco Brands. Celkově jsme pracovali na více jak 35ti projektech.“ hodnotí uplynulý rok CEO agentury Vojtěch Lambert. „Cíl obratu na letošní rok jsme si stanovili na více jak 50 milionů Kč, očekáváme také další růst týmu,“ doplnil.

Začátek roku 2022 se pro rostoucí agenturu nese ve znamení rozšiřování kanceláří. „Přikoupili jsme prostory vedle našich současných kanceláří v Karlíně. Celkově se tak naše prostory zdvojnásobily, finalizace kanceláří proběhla v  únoru,“ shrnuje Vojtěch Lambert.

LCG New Media se za deset let své existence etablovala jako agentura vyhledávaná u klientů a respektovaná v marketingových kruzích. Doménou jsou zejména brand a performance kampaně v digitálním prostředí. CEO Vojtěch Lambert přednáší na marketingových konferencích a připravuje analýzy trendů a komentáře pro marketingová i ekonomická média.

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, STOCK, HONOR, Huawei, Pandora CinemaCity, Schuelke, PackWay, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako Omega Pharma, OC Galerie Harfa, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Hrady CZ, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2021 pak dosáhla na 3. místo v rámci výkonnostní kampaň roku pro značku Supradyn, společnosti Bayer.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru