Lajkovat věci už můžete i v papírovém magazínu
Sociální sítě zaujímají v módě docela důležitou roli. Vlastně zaujímají důležitou roli prakticky ve všem. Nicméně právě v oblasti módy se ještě stále drží různé časopisy, ve kterých si ženy prohlíží, co se právě nosí. Aobchodní řetězec s oblečením C&A se rozhodl, že je nejvyšší čas do papírových magazínů ty sociální sítě integrovat.
C&A v Brazíli se spojilo s ganturou DM9DDB ze Sao Paula a společně stvořili první magazín, který čtenářům dovoluje lajkovat věci na Facebooku. A není k tomu potřeba žádný počítač ani smarpthone. Prostě stačí stisknout tlačítko Lajk na stránce magazínu.
Jak to technicky provedli?
Čtenářky, které měly o toto speciální vydání katalogu zájem, se zaregistrovaly přes svůj Facebook účet a pak obdržely svou personalizovanou verzi časopisu. Ta obsahovala elektronický čip, ve kterém byly zadány osobní úadje a přístup k facebookovému profilu.
Zdá se vám to komplikované nebo moc drahé na jednorázovou kampaň? Rozhodně to nebyla levná investice, ale měla by se vyplatit. Vědomí o značce jistě hodně rozšíří. Navíc olajkované položky se objeví i v obchodech s tím, že se samozřejmě budou prezentovat tak, že dostaly hodně lajků.
Rozhodně je to ale kromě výborného marketingového taku taky skvělý krok kupředu v technologiích. Pamatujete na noviny z Harryho Pottera? Tak teď jde vidět, že my už jsme mnohem dále než v Bradavicích.
Zdroj: We Are Social Media
Komentáře