Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

Hlavním klíček k úspěchu je originální nadpis, který když potenciálního návštěvníka zaujme, máte z poloviny vyhráno. A poté nadpis doplnit atraktivním popiskem, který vzbudí v uživatelovi zájem dozvědět se o dané službě/produktu/stránce více informací.

A ten, kdo vytvářel reklamní texty pro kampaně webu hledamlasku.cz, se s tím vůbec nepáral.

ppc reklama

Zdroj: Google

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru