Tisková zpráva: Košík.cz pokračuje v expanzi, nově pokryje Mělnicko

Košík.cz pokračuje v expanzi, nově pokryje Mělnicko

Online supermarket Košík.cz dále rozšiřuje svoji závozovou oblast. Nově budou červené dodávky zajíždět do Mělníka a okolí. Lokalita se tak stává dalším místem z takzvaného metropolitního prstence, který hodlá Košík postupně pokrýt pomocí svého modelu precizní expanze. Kromě samotného Mělníka se na závozové mapě objeví také například Liběchov, Dolní Beřkovice nebo Obříství. V souhrnu se jedná o oblast se skoro 30 000 obyvateli. Naposledy se přitom závozová oblast rozšiřovala v září loňského roku, kdy Košík začal rozvážet potraviny a potřeby pro domácnost do Mladé Boleslavi a Kosmonos.

 

Mělník byl pro expanzi vybrán jako modelové sídlo, které má velký podíl obyvatel dojíždějících za prací do hlavního města. Zároveň se sem právě z Prahy stěhuje stále více domácností, díky čemuž v něm roste poptávka po metropolitních službách včetně tlaku na kvalitu poptávaných značek. Těch má Košík v portfoliu celou řadu – obyvatelům Mělnicka je schopen doručit mimo jiné sortiment britského Icelandu, italského Winefoodu, výběrového Delmartu nebo jim přiblížit celou řadu vegetariánských, veganských a ekologických značek. Nákupy budou doručovány denně mezi 15 a 20 hodinou. Doprava nákupů v hodnotě od 500 do 1200 korun bude zpoplatněna částkou 19 korun, nad 1200 korun je pak doprava stejně jako ve zbytku závozových oblastí zcela zdarma.

„Struktura obyvatel Středočeského kraje se mění a bude se měnit i v následujících letech. Z Prahy se sem přesouvá stále více domácností, které jsou zvyklé na náš servis. Takže nám přijde logické vydat se s našimi službami za nimi,“ zmiňuje Tomáš JeřábekCEO Košík.cz. „Podobně jako v případě Mělníka a Mladé Boleslavi bychom chtěli do budoucna pokrýt i další města i regiony v rámci utvářejícího se metropolitního prstence, vydat se již brzy chceme i za hranice Středočeského kraje.“

Košík.cz je online supermarket s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek včetně těch ze sekce „Budoucnost bez obalu“, výběrových marketů Delmart a Wine Food či britského supermarketu Iceland si mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středočeských městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru