Kontroverzní kampaň: „Vaše dítě je to, co jíte!“
Brazilská pediatrická společnost SPRS upozorňuje kontroverzní kampaní tištěných reklam se sloganem: „Vaše dítě je to, co jíte.“ na souvislost mezi stravou kojící matky a zdravím dítěte. Kampaň poukazuje na to, že jídlo matky může výrazně ovlivnit vývoj jejich malých ratolestí.
Reklamní agentura Piam z brazilského Porto Allegre vytvořila kontroverzní reklamní kampaň. Na tištěných reklamách se zobrazuje kojící žena, která má na prsu namalovanou koblihu, hamburger či kelímek s Colou. Na fotografiích nechybí texty:
„Vše zvyky během prvních tisíců dnů života dítěte mohou ochránit vaše dítě od vážných nemocí.“
Robert Waterland, asistent profesora molekulární a lidské genetiky na Baylor College of Medicine, zdůrazňuje, že zdravá dieta u těhotných žen může pomoci ke správnému genetickému vývoji dítěte a snižuje pravděpodobnost vzniku zhoubných nádorů.
Zdroj: Adeevee
Komentáře