Tisková zpráva: Klienti autobazarů stále častěji vyžadují nadstandardní zimní výbavu

Za prvních 9 měsíců letošního roku bylo prodáno
o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly

 

Praha, 22. října – Podle statistik AAA AUTO se stále častěji v nabídce vozů objevují automobily, které mají ve výbavě vyhřívaný volant, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo nebo přídavné topení. Kromě vozidel s nadstandardním vybavením interiéru bylo za prvních 9 měsíců letošního roku prodáno o 31 % více vozů s pohonem všech čtyř kol v porovnání se stejným obdobím roku 2013. Hlavní výhodou těchto vozidel je lepší trakce při horších povětrnostních podmínkách, což řidiči ocení zejména kvůli nadcházející zimní sezóně.

 

Současné statistiky vedené AAA AUTO ukazují, že čeští řidiči jsou lépe připraveni na nadcházející zimu, než tomu bylo v předchozích letech. Ve srovnání s rokem 2013 se za prvních devět měsíců letošního roku prodalo podstatně více vozů s vyhřívanými sedadly, vyhřívaným předním sklem nebo s přídavným topením.

 

„Řidiči stále častěji požadují prvotřídní vybavení, které jim zaručí pohodlnější jízdu za jakýchkoliv podmínek. Není proto žádným překvapením, že klimatizace nebo elektrické ovládání oken můžete najít u většiny nabízených aut, a tak klienti vyhledávají vozy s další nadstandardní výbavou, která jim zpříjemní jejich každodenní jízdu,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO. „Lze očekávat, že tento zájem bude i dále narůstat s příchodem zimy, kdy řidiči ocení především vyhřívaná sedadla při jízdě v ranních hodinách nebo vyhřívané přední sklo, které zajistí jasný výhled již krátce po nastartování.“

 

Za prvních devět měsíců letošního roku se v porovnání s předchozím rokem prodalo o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly a o 45 % více automobilů s vyhřívaným předním sklem. Řidiči stále častěji berou v úvahu ovladatelnost vozu, přičemž ke konci září bylo evidováno o 31 % více prodaných aut s pohonem všech čtyř kol. Skupina AAA AUTO se také rozhodla podpořit bezpečnost silničního provozu speciální kampaní, v rámci níž každý zákazník obdrží k zakoupenému vozu sadu zimních pneumatik. „Dobré zimní obutí je klíčovým prvkem, který má velký vliv na bezpečnou jízdu v průběhu zimy. To je důvodem, proč jsme se rozhodli tuto kampaň zavést již v předchozích letech. Stejně tak našim zákazníkům dáváme zdarma sadu zimních pneumatik i letos,“ dodává Karolína Topolová.

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru