KFC v Hongkongu přišlo s šílenou novinkou. Nabízí jedlý lak na nehty s příchutí kuřete

Americký řetězec rychlého občerstvení KFC (Kentucky Fried Chicken) představil v Hongkongu novinku, která by měla potěšit především ženy milující kuře. Hongkongská pobočka začala prodávat jedlý lak na nehty s příchutí smaženého kuřete. A zákaznice si mohou vybrat ze dvou barev a dvou příchutí.
Oblíbený řetězec chce využít zálibu mladých konzumentů v módních trendech. A zároveň se snaží doslova naplnit svůj slogan „Finger Lickin‘ Good“, který v překladu znamená „Tak dobré, že si olíznete prsty“.

Tak dobré, že si olíznete prsty.
„Ano, jedná se o skutečný produkt,“ potvrdila Anna Mugglestone z agentury Ogilvy & Mathers magazínu The New York Times.
Jedlé laky na nehty jsou vyrobené z čistě přírodních surovin, které jsou zdravotně nezávadné. A směs obsahuje tajné koření, po kterém chutná lak jako smažené kuře.

Vybrat si můžete ze dvou příchutí – hot & spicy a tradiční.
„Jednoduše lak nanesete na nehty a slíznete. Znovu a znovu,“ dodali zástupci společnosti KFC.
Vychutnat si můžete hned dvě příchutě, a to hot & spicy a tradiční příchuť. Ačkoliv je nápad naprosto šílený, KFC není první společností vyrábějící laky s příchutí. Značka Kid Licks vyrobila tři laky na nehty s příchutí ovoce a zeleniny.
Zdroj / Foto: AdWeek
Komentáře