Tisková zpráva: Kateřina Hajná je novou posilou marketingového týmu pražského hotelu Marriott

Kateřina Hajná je novou posilou marketingového týmu pražského hotelu Marriott

Prague Marriott Hotel přivítal ve svém marketingovém týmu novou posilu. Je jí Kateřina Hajná, která na pozici marketingové manažerky nastupuje s bohatými zkušenostmi z oblasti hotelnictví. Dříve působila v řadě předních pražských hotelů.

Hlavním úkolem Kateřiny Hajné v nové roli bude příprava, realizace a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Podílet se bude také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu.

„Mám velkou radost, že se Kateřina stala součástí našeho dynamického týmu. Věřím, že její dlouholeté zkušenosti budou cenným přínosem pro posílení povědomí o našem hotelu i nové restauraci na domácím trhu,“ uvedl Štěpán Malý, obchodní a marketingový ředitel pražského hotelu Marriott.

Před nástupem do Marriottu působila Kateřina Hajná v pražském Tower Park, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter či
v hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace a obchodu.

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru