Dnes vyšlo 15 článků

Kapitán Demo a Lidl jsou nerozlučnou dvojkou v reklamní kampani

Kapitán Demo a Lidl jsou nerozlučnou dvojkou v reklamní kampani

Nová reklamní kampaň Lidlu nemohla minou žádného uživatele sociálních sítí. Videoklip s raperem Kapitánem Demo je sdílen na všechny sociálních platformách, dokonce i na Linkedinu! Jaké pocity ve vás klip vzbuzuje? Na každé sociální síti se těší jiné míře úspěchu.

Spojení známých potravinových řetězců se zašlou hvězdou hudební scény odstartoval už řetězec Penny s Michalem Davidem. Další v pořadí je Lidl s Kapitánem Demo. Hudební songy složené na míru produktům a potravinám mají společnou chytlavou melodii a nádech absurdity. Ve videoklipech se celebrita toulá mezi regály a užívá si přítomnost v poloprázdném obchodě. Cíl reklamní kampaně je těžké odhadovat, speciálně v případě Lidlu. Polovina mladé cílové skupiny se stále více uchyluje k online nákupům a druhá polovina miluje Lidl produkty, ale nechová přízeň k českému raperovi. Každopádně vlnu ohlasů kampaň sklidila, pozitivní i negativní. Zde jsou některé ze zmiňovaných komentářů ze sociálních sítích:

PENNY + Michal David = cílová skupina moje babička 👍 Lidl Česká republika v.o.s. + Kapitán Demo = cílovka já 😃👏 #top Kde že se kupuje ten Lidl merch… – Nikola Valiánová

chapal jsem positioning lidlu jinak, nez jak ho ted vybarvilo to video, prijde mi, ze to vzniklo jen proto, aby neco vzniklo .. takovy ty hurá akce, kdyz na marketingu si nekdo rekne “hele v penny maj pisnicku, meli bychom ji mit taky” mozna se mylim – David Braný

Nepobavilo, nechápu, vůbecmi to k Lidlu nesedí. Jdu si pustit Céčka. 😂 – Renata Chaloupská

Achjo, doteď jsem měla Lidl ráda… – Jana Vaňásková

A pro mě je Demo i David stejnej odpad 😀 hold kazda generace to má jinak. – Tomáš Procházka

Rozesmálo mě to a to se cení! Určitě to nebude sedět všem, ale to nikdy nic. Oceňuji, že jsou originální a nebojí se toho. Za mě 👍 – Oti Tůmová

To jako vážně? To je hrozný … Naše kultura opravdu upadá… – Monika Linhartová

Super nadsazka, ale totalne ztracim hlavni msgs? Ke komu to vlastne mluvi? Tesim na post sales analyzu, pripadny brand lift by me opravdu zajimal 😉 – Petr Mares

Hlas Lidlu – celý videoklip | Lidl Česká republika – YouTube

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru