Kampaň Microsoftu proti Googlu v novém

Kampaň Microsoftu proti Googlu v novém

Jistě už jste slyšeli něco o kampani Microsoftu proti Googlu s názvem „Scroogled“. Ta byla představena už v loňském roce, ovšem teď získává novou podobu. Tentokrát se především snaží uživatelům ukázat, že vyhledávací společnost vám zobrazuje reklamy, které vypadají jako skutečné emaily.

Microsoft změnil vzhled webu Scroogled.com, kde se teď nachází videa, slideshow, infografiky, a všeobecně fakta, která vás mají přesvědčit, že se máte vykašlat na Google a začít používat Bing, Outlook a veškeré jejich produkty.

„Google porušuje vaše soukromí tím, že čte každé slovo každého jednotlivého emailu zaslaného na a z Gmail účtu, takže může lépe zaměřit své reklamy. Nyní jde ještě o krok dále přes čáru tím, že používá tyto soukromé informace k tomu, aby vaši schránku spamoval reklamami, které vypadají jako skutečné emaily,“ tvrdí Microsoft.

Současně ukazuje studii, kterou provedl Gfk Roper, ukazující, že 89% uživatelů nesouhlasí s reklamami vypadajícími jako skutečné emaily.

graphScroogled

„My nechceme kontrolovat obsah emailu kvůli cíleným reklamám a nespamujeme vaši doručenou poštu reklamami, které vypadají jako osobní emaily,“ vyzývá samozřejmě Microsoft k přechodu na Outlook.

Zdroje: softpedia.com, computerworld.com, wind8apps.com

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru