Jiří Vrána nastupuje jako brand manager do startupu LidskáSíla.cz

Startup LidskáSíla.cz, který spojuje ženy na úklid a domácnosti, vítá do svého týmu posilu. Jiří Vrána usedl na křeslo brand managera, přičemž pod jeho křídla budou spadat marketingové a obchodní strategie značky.
Jiří Vrána před nastoupením do LidskáSíla.cz pracoval po dobu dvou let ve společnosti Spilka s.r.o., která je výhradním distributorem kosmetiky Payot Laboratories pro český a slovenský trh, na pozici Online Marketing Manager. V jeho kompetenci byla příprava marketingových strategií a kampaní, ale také se věnoval správě sociálních sítí či spolupráci s bloggery. A také se staral o značku jako takovou. V roce 2011 koketoval s provozováním několika internetových obchodů a s tvorbou webových stránek a e-shopů.

Jiří Vrána
Jiří Vrána vystudoval obchodní akademii v Karlových varech (SŠ) a z Karlových Varů pochází. Ve volném čase se věnuje vaření, protože má rád dobré jídlo, cestování a plavání.
„Stále se rozrůstáme a do budoucna plánujeme rozšíření i našeho portfolia služeb i vstup do dalších měst. Jirka nám pomůže s komunikací naší značky i s přípravou nové strategie komunikace se zákazníkem, monitoringem trhu, plánováním prodejů a eventů,“ vysvětluje zakladatel a ředitel LidskáSíla.cz Robert Vojáček. „I s Jirkovou pomocí chceme také změnit vnímání úklidů domácností jako podřadné práce a zároveň služby jen pro bohaté. Nabízíme férovou cenu oběma stranám.“
Jiří Vrána se rozhodl do startupu, který za první rok své existence získal přes 2 000 pravidelných zákazníků, nastoupit z toho důvodu, že mu může nabídnout kvalitní pracovní zázemí a know-how vázaného na mladé a perspektivní odborníky.
„Být na pozici brand managera ve startupu LidskáSíla.cz pro mě znamená velkou výzvu a péče o marketingovou a obchodní strategii značky bude mým prvořadým úkolem na cestě ke kontinuálnímu růstu firmy,“ uvedl Jiří Vrána.
Komentáře