Jeden řetězec rychlého občerstvení přidává do svých poboček samoobslužné kiosky

Wendy, světově třetí největší řetězec prodávající hamburgery (hned po McDonaldu a Burger Kingu), přidává do svých prodejen samoobslužné kiosky. Vědci předpovídají, že automatizace sebere pracovní místa lidem v mnoha průmyslových odvětvích, přičemž stravovací služby mohou být jednou z těch oblastí, ve které budou roboti efektivnější a účinnější než lidská pracovní síla.

Odborníci se domnívají, že v následujících pěti až deseti letech stroje převezmou značný počet pracovních míst. V dublinském řetězci rychlého občerstvení Wendy začala automatizace už v loňském roce, neboť začala do svých prodejem přidávat samoobslužné kiosky. Zákazníci si tuto technologii oblíbili.

wendysselforderkiosk1

Zdroj: Futurism

„Do konce tohoto roku chceme přidat samoobslužné kiosky alespoň do 1 000 našich poboček,“ řekl David Trimm ze společnosti Wendy.

Společnost Wendy se snaží zlepšit svou automatizaci a se samoobslužnými kiosky snížit náklady na pracovní sílu.

„Jsou zdvořilí. A chodí do práce včas,“ vtipkoval na adresu kiosků Bob Welcher, prezident společnost Restaurant Consultants Inc.

Ve Spojených státech rychlé občerstvení Wendy má měsíčně zhruba 49 milionů zákazníků, přičemž samoobslužné kiosky by měly toto číslo ještě zvýšit.

Zdroj: Futurism

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru