Jak se cítíte, tolik platíte: Pietro Filipi a ceny podle pocitů

Jak se cítíte, tolik platíte: Pietro Filipi a ceny podle pocitů

Pietro Filipi se rozhodlo podpořit své prodeje a zároveň vyjít vstříct svým zákazníkům, kteří mají kvůli epidemii hluboko do kapsy. Při placení zboží v košíku, zadáte jak se aktuálně cítíte a dle toho se vám upraví výsledná cena k zaplacení. Je to skvělý nápad a zároveň nástroj, jak zaujmout zákazníky.  

Na e-shopu známé české módní značky, najdete tuto nabídku:

“Představujeme vám nový model nakupování. Od nynějška si můžete vybrat kolik zaplatíte za naše produkty, podle toho, jak se zrovna cítíte. Můžete tak zvážit, zda se v aktuální situaci cítíte nejistě, nebo naopak chcete podpořit naši značku. Cena produktů se tak flexibilně přizpůsobí vaším pocitům. Vyberte si z produktů, které jsou označené štítkem. Na kamenné prodejně stačí nahlásit to, jak se cítíte, při placení na pokladně.”

Zboží, na které se tato akce stahuje je označeno speciálním štítkem. V košíku pak do speciálního pole napíšete, jak se cítíte a dle toho se vám cena upraví. Můžete značku podpořit, v případě, že se budete cítit skvěle. V případě, že se nebudete cítit dobře, se vám cena poníží klidně o 50 % celkové ceny. Součástí nového modelu nakupování jsou 3 cenové hladiny, odpovídající vašim pocitům.

1. Cítíte se nejistě a nevíte co bude? Zaplatíte u nás polovinu ceny produktu.

2. Cítíte se skvěle? Vyberte si nový kousek a zaplaťte za něj o 20 % méně, než je původní cena.

3. Chcete podpořit svou oblíbenou značku? Pokud si dlouhodobě ceníte našich produktů a servisu,

můžete nás podpořit koupí s 10% příspěvkem navíc k původní ceně produktu.

Nevím, co bude: nevimcobude

Cítím se skvěle: citimseskvele

Chci podpořit Pietro Filipi: chcipodporitpietrofilipi

Snímek obrazovky 2020-09-15 v 11.50.15

„Přicházíme s novým konceptem Respect what you feel, který nabízí hluboký ponor do sebe. Věříme, že všichni musíme znovu objevit, kdo jsme a respektovat to, co cítíme.“

 

Zdroj, foto: pietro-filipi.com 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru