Jak plánovat příspěvky na Instagramu?

Spousta lidí dnes o Instagramu říká, jak je úžasný. Podle mnohých je lepší než Facebook (i když mi nejde do hlavy, jak někdo může srovnávat dvě sociální sítě na úplně jiném principu). Ale pokud ho používáte jako marketingový nástroj pro firmu, stále má jednu velkou nevýhodu. Nelze na něm plánovat příspěvky dopředu.

Ještě mě napadá, že na něm nelze přepínat mezi účty, takže pokud spravujete firemní účet a svůj vlastní, musíte se neustále odhlašovat. I tohle vyřeší aplikace Take Off.

Za aplikací Také Off stojí vývojáři, kteří mají na kontě i CrowdFire (aplikaci na správu followerů na Twitteru). Take Off najdete zdarma na App Store a Play Store, má už přes 800 000 uživatelů.

takeoff-animation

Obsahuje několik inteligentních funkcí. Umožňuje vám naplánovat příspěvky na „Scientific Best-Time“ – tedy na dobu, kdy je uvidí většina vašich followerů. A v případě, že si nejste jistí, které hashtagy by nejvíce zaujmuly, možnost „Tag Them Smart“ analyzuje váš titulek a navrhne relevantní hashtagy, které vaší fotce zajistí pozornost.

Jestli vám nevadí publikovat cizí obsah a chcete svůj účet udržet aktivní, i když zrovna nemáte co fotit, Take Off vám umožní vyhledávat hezké fotky pod CC licencí.

take_off

A nejlepší je, že s Take Off v tom nejste sami. Můžete spravovat několik svých účtů (na Instagramu a Twitteru), ale také přidat členy týmu, kteří budou vytvářet a plánovat obsah s vámi. Tím pádem je ideální pro veškeré firmy, které nemají určeného člověka, jenž by se staral jen o sociální sítě.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru