Jak na profilovky na sociálních sítích

Jak na profilovky na sociálních sítích

Profilovky na sociálních sítích jsou velmi důležité. Reprezentují vaše fyzické já v online světě. Přitom ovlivňují velmi důležitý první dojem kdykoliv někdo uvidí váš profil. V tomto článku se podíváme na správné formáty a rozlišení profilovek na jednotlivých sociálních sítích.

Facebook

Facebook - profi

Profilové fotky na Facebooku jsou vždy ořezány do čtverce, proto vám doporučujeme již dopředu použit obrázek v tomto poměru. Tímto se totiž vyhnete nepřijemnému upravování přímo na Facebooku.

Profilové obrázky se zobrazují v rozlišení 160 x 160 pixelů, ale při nahrávání musí mít velikost minimálně 180 x 180 pixelů. Úvodní fotky jsou ve velikosti 851 x 315 pixelů. Sice minimální velikost pro nahrání je 399 x 150 pixelů, ale obrázky menší než je optimální velikost se roztáhnou a vypadají špatně.

Profilová fotka je nejviditelnější fotkou – u každého příspěvku, komentáře, takže je důležité, aby působila plnohodnotně. Pokud ale chcete být kreativní a spojit vaši profilovku s úvodní fotkou, tak si zapiště, že profilovka se zobrazuje 23 pixelů zleva a 210 pixelů od vrchu.

Pokud vám jde o rychle načítání úvodní fotky, tak Facebook v případě fotek doporučuje fotku ve formátu JPG. Pokud se jedná o nějaké logo nebo text, tak se doporučje obrázek ve formě PNG.

Twitter

Twitter - profilová fotka

Twitter zobrazuje profilovky doopravdy malé, takže je důležité si vybrat fotku, která funguje i v miniatuře. Stejně jako Facebook i Twitter využívá čtvercové profilovky, takže již předem tomu přizpůsobte svoje fotky.

Maximální velikost souboru na Twitter avatar je sice 2MB, ale zobrazí se pouze fotka o velikostí 73 x 73 pixelů na vaši profilové stránce a 48 x 48 pixelů ve vašich tweetech. Nicméně pokud lidé kliknou na váš profil a na vaši profilovku, tak se jim ukáže větší verze.

Proto se tedy vyplatí nahrát fotku trošku větší než je standartní velikost. Úvodní fotka na Twitteru může mít velikost až 5MB. Doporučená velikost je 1252 x 626 pixelů.

Pamatuje ale na to, že název vašeho Twitter účtu a informace o vás jsou zobrazeny přes tento obrázek, takže je třeba vybírat obrázky, přes které to bude čitelné.

Google+

Google+ profilová fotka

 Fotografie na Google+ jsou trošku jiné. Google si je totiž ořezává do kruhů. Takže se budete muset zamyslet, které fotky dobře fungují v kruhovém formátu. Na vašem profilu je fotka ve velikosti 120 x 120 pixelů, ale nepůjde vše vidět kvůli kruhovému ořezání.

Protože vaše fotka má 48 x 48 pixelů ve vaších příspěvcích a 28 x 28 pixelů v komentářích a dalších aktivitách, je opět třeba vybírat fotky, které vypadají dobře i v miniatuře.Úvodní fotka na Google+ je trochu záludná. Mění totiž svoji velikost podle obrazovky.

Nejmenší velikost je 480 x 270 pixelů, doporučená velikost je 960 x 540 pixelů. Pokud ale chcete, aby váš obrázek vypadal dobře i na velkých nebo retina displejích, je třeba nahrát fotografii o velikosti 2120 x 1192 pixelů.

Youtube

Youtube fotka kanálu

 Ikonka vašeho Youtube kanálu nebo avataru je shodná s vaší profilovkou na Google+. Nicméně na ostatní obrázky YouTube nabízí detailní nápovědu. V ní se i dočtete, že ideální velikost pro úvodní fotku na kanálu je 2560 x 1440 pixelů.

LinkedIn

LinkedIn profilová fotka

 Jakožto profesionální sociální síť zaměřená na shánění nových pracovních kontaktů, LinkedIn má oficiálni příručky, co se týče použití fotek. Vaše profilová fotka tedy musí být fotka, na které jste zachyceni.

Maximální velikost souboru je 4MB a může se jednat o JPG, GIF či PNG. Základní velikost pro LinkedIn avatar na profilových stránkách je 200 x 200 pixelů, ale uživatelé ji po kliknutí mohou zvětšit až na 450 x 450 pixelů.

Stránky firem jsou trošku jiné. Standartní logo má velikost 100 x 60 pixelů, a čtvercové logo má velikost 50 x 50 pixelů. Taktéž lze nahrát úvodní fotku na firemní stánku – její doporučená velikost je 646 x 220 pixelů.

Zdroj: mashable.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru