Jak Alza.cz hledala ztracený e-mail…

Občas si zákazníci neodpustí vulgární slůvka, která mají zdůraznit a podtrhnout jejich naštvanost. Poté na řadu nastupuje talent pracovníků oddělení péče o zákazníky, kteří se nesmí nechat vytočit ani sebesprostějším slovíčkem či urážkou. Názornou ukázku, jak se bravurně vypořádat s rozčíleným člověkem, předvedl v pátek 5. srpna 2016 na sociální síti internetový obchod Alza.cz.

Uživatel, který se snažil přes e-mail komunikovat se zákaznickou podporou jednoho z největších e-shopů s elektronikou, posílal zprávu na špatnou adresu. Údajně e-mail psal do p*či, ale správkyně facebookových stránek obchodu Alza.cz jménem Ludmila se tam dívala dvakrát a žádný e-mail nenašla. Pravděpodobně se někde ztratil. A tak uživateli poradila, že by měl použít obvyklejší e-mailovou adresu, a to obchod@alza.cz.

alza cz

Alza.cz hledala ztracený e-mail. Zdroj: Facebook

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru