Dnes vyšlo 15 článků

Interaktivní mikina, díky které děti nebudou závislé na počítačích a mobilech

CHATEEE je slovenský startup, jehož kolébkou je Ružomberok. A nyní představuje dětské oblečení navržené tak, aby pomohlo dětem naučit se milovat hry a zábavu, zvyšovat IQ a EQ, zlepšovat tvořivost, sjednocovat je s rodinou, mít styl a budovat přátelství.

Interaktivní mikina CHATEEE zlepšuje IQ dítěte, neboť musí hádat slova, snaží se zapamatovat různé názvy, které jste na mikinu přilepili, vytváří slova z abecedy, skládají básně a podobně. V podstatě každý den si mohou obléci mikinu s něčím jiným, a tak je to nutí přemýšlet o tom, co vytvořit.

3-gifkosasa-srdce-fialova

Zdroj: IndieGoGo

S interaktivní mikinou si vybudují nová přátelství, protože děti jsou touto cestou hodně otevřené. Zároveň si obohacují kreativitu, přičemž z přiložených nálepek mohou vytvářet různé příběhy. Tento koncept by mohl být používán i ve školách či výchovných centrech.

Startup by mohl zlepšit komunikaci a vztahy mezi rodiči a dětmi. Například si mohou společně kreslit, hrát hry, hádat hádanky a vzájemně si zanechávat zprávy. Hlavní výhodou je, že s touto interaktivní mikinou nebude mít dítě nutkání být online a nebude trávit čas na telefonu.

farby_gwlpye

Zdroj: IndieGoGo

Sada obsahuje různé typy obrázků – sport, pohádkové postavičky, vesmír, doprava, potraviny. Prostě vše, co děti milují. Interaktivní mikina CHATEEE je vhodná pro dívky i chlapce.

Tento koncept vytvořili autoři sami pro sebe, protože chtěli zkusit komunikaci jiným způsobem. Hledali zábavu, a tak vytvořili mikiny, na kterých si zanechávali odkazy. Ale po krátké době pochopili, že produkt je vhodný pro děti, školy a rodiče. Vývojem strávili 1,5 roku. A zjistili, že je lepší používat nálepky pokryté technologicky vyspělým suchým zipem, který se neponičí častým lepením a odlepováním. Tvůrci o svém nápadu mluvili s mnoha dětmi a jejich rodiči, ba dokonce s řediteli škol, studentskými organizacemi a dalšími subjekty. Mikina CHATEEE je tedy navržena i podle názorů laické a odborné veřejnosti.

2016-08-02

Zdroj: IndieGoGo

Taková mikina, která je dostupná v šesti barevných odstínech, vyjde v základní ceně na 26 dolarů. Za tuto cenu dostanete mikinu a dvě nálepky. Rozšířená sada s patnácti nálepkami vyjde na 35 dolarů.

Slovenský startup nyní hledá podporu na crowdfundingovém portálu IndieGoGo, kde se snaží získat 9 900 dolarů.

Zdroj: IndieGoGo

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru