Instagram se snaží nahradit TikTok: usnadnil natáčení a sdílení krátkých videí

Instagram se snaží nahradit TikTok: usnadnil natáčení a sdílení krátkých videí

Instagram, který vlastní Facebook, uvedl na trh nový produkt, který umožňuje lidem vytvářet 15sekundová videa a sdílet je. Instagram tento nástroj uvedl do funkce v reakci na politicky upadající aplikaci TikTok. 

Skandál kolem TikTok stále trvá. Jeho největším konkurentem je Instagram, který už teď inovuje, aby populární funkci TikTok suploval. Čínská aplikace se stále snaží, aby mohla v USA nadále působit, nicméně podmínky nevypadají příznivě. Instagram včas a ukázkově rychle zareagoval na svého rychle rostoucího konkurenta a do nabídky funkcí přidává možnost natáčet 15ti vteřinová videa. Ve středu vydal Instagram Reels. Stejně jako TikTok mohou lidé používat natáčení k vytváření 15sekundových videí, která jsou navržena tak, aby se dala snadno sdílet. A stejně jako TikTok, nahrávky umožňují uživatelům synchronizovat své videozáznamy s klipy hudebních nebo zvukových souborů, které samy nahrávají, a přidávat další efekty, jako jsou filtry rozšířené reality.

Bílý dům, který řekl, že TikTok je národní bezpečnostní hrozbou kvůli svému vlastnictví čínské internetové společnosti ByteDance, řekl, že aplikaci musí prodat do 45 dnů nebo bude zakázána. Novinka je k dispozici od středy ve více než 50 zemích, včetně Spojených států, Británie a Japonska. Bude také uveden v Indii, jedné z klíčových oblastí růstu Facebooku. V červnu byl TikTok v Indii zakázán v rámci zásahu proti mnoha čínským aplikacím. V tomto sdělení pro zaměstnance tento týden kritizovali vedení společnosti v mateřské společnosti TikTok Facebook. Zhang Yiming, generální ředitel společnosti ByteDance, řekl, že si přeje expandovat jako globální společnost, ale že TikTok čelí „intenzivnímu mezinárodnímu politickému prostředí a střetu různých kultur a plagiátorství a odmítání konkurenčního Facebooku“.

Minulý měsíc na kongresovém slyšení s dalšími vedoucími technologickými pracovníky Zuckerberg poukázal na Čínu a produkty jako TikTok jako na inovaci, kterou by se Spojené státy měly bát, a že “TikToková” nadvláda byla důvodem k tomu, aby se zabránilo nepřiměřeně tvrdé regulaci proti americkým společnostem.

 

Zdroj, foto: nytimes.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru