Instagram přichází s funkcí Nakupování
V současné době se online nakupování prostřednictvím mobilních zařízení stává trendem. Instagram si perfektně načasoval představení nové funkce, která by mohla určovat směr v oblasti nakupování přes internet.
Instagram prostřednictvím svého blogu informoval o tom, že chytré telefony změnily pohled lidí na nakupování jako takové. Ve Spojených státech používá mobilní zařízení k vyhledávání, srovnávání a nakupování více než 84 % všech uživatelů, a proto se Instagram rozhodl testovat užitečnou funkci. Uživatelé tak uvidí u fotografie produktu také cenovku a odkaz na oficiální internetový obchod.

Zdroj: Instagram
Internetové obchody na Instagramu doposud zveřejňovaly fotografii s konkrétním produktem, přičemž v komentářích uvedl odkaz. Ale funkce Nakupování poskytne možnost kliknout přímo na vybraný produkt, kde se poté zobrazí nabídka s názvem a cenou. V podrobnější nabídce si uživatel přečte bližší informace a rovnou se přesměruje do oficiálního e-shopu.
Instagram testuje funkci s 20 americkými maloobchodními značkami, jako například Kate Spade, JackThreads či Warby Parker.
Zdroj: Instagram
Komentáře