Instagram přichází s funkcí Nakupování

V současné době se online nakupování prostřednictvím mobilních zařízení stává trendem. Instagram si perfektně načasoval představení nové funkce, která by mohla určovat směr v oblasti nakupování přes internet.

Instagram prostřednictvím svého blogu informoval o tom, že chytré telefony změnily pohled lidí na nakupování jako takové. Ve Spojených státech používá mobilní zařízení k vyhledávání, srovnávání a nakupování více než 84 % všech uživatelů, a proto se Instagram rozhodl testovat užitečnou funkci. Uživatelé tak uvidí u fotografie produktu také cenovku a odkaz na oficiální internetový obchod.

tumblr_inline_ofxjbvt8bu1tayze1_540

Zdroj: Instagram

Internetové obchody na Instagramu doposud zveřejňovaly fotografii s konkrétním produktem, přičemž v komentářích uvedl odkaz. Ale funkce Nakupování poskytne možnost kliknout přímo na vybraný produkt, kde se poté zobrazí nabídka s názvem a cenou. V podrobnější nabídce si uživatel přečte bližší informace a rovnou se přesměruje do oficiálního e-shopu.

Instagram testuje funkci s 20 americkými maloobchodními značkami, jako například Kate Spade, JackThreads či Warby Parker.

Zdroj: Instagram

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru