Infografika: Pokud nemá váš podnik účet na Yelpu, jste v nevýhodě
Ať už jde o restauraci, nákupní centrum, nebo dokonce stánek s párky v rohlíku, který stojí na ulici, na Yelpu můžete najít recenze téměř na cokoliv. Přesto ale existuje mnoho malých podniků, které výhody těchto webových stránek nevyužívají.
Studie, které jsou zobrazeny v infografice od Column Five, ukázaly, že pro 90% uživatelů Yelpu je důležité kladné hodnocení. 93% lidí, kteří na Yelpu vyhledávají různé věci, poté utrácí v těch místech, které na Yelpu našli.
S těmito neuvěřitelnými statistikami není žádným překvapením, že malé a střední podniky s profilem na Yelpu jsou ve výhodě. Když si založily Yelp účet, došlo ke zvýšení ročního příjmu průměrně o 8000 dolarů (cca 155 000 Kč). Nicméně většina malých podniků ho stále ještě nepoužívá. A přitom už je Yelp nějakou dobu i v Česku.
Komentáře