Infografika: 65% lidí při nákupu dárku se inspiruje na sociálních sítích

Jak jsme vůbec nakupovali před internetem? Dnešní konzumenti to mají jednoduché – přátelé, rodina a další nepřímo napovídají podle svých akcí na Facebooku nebo Pinterestu.

Infografika společnosti Crowdtap popisuje nákupy a vliv médií na ně. Zároveň zdůrazňuje, že sociální sítě jsou s námi u každé části nákupu. Nakupujeme hlavně na základě doporučení, názoru ostatních ze sociálních sití, chlubíme se s nákupem na sociální síti,…

65% nakupujících používá sociální sítě k nalezení perfektního dárku. K tomuto účelu slouží téměř ve 40% případů Facebook. Necelých 20% se orientuje podle Pinterestu a zbytek sítí zabírá zbývajících 40%.

darky

A co vy? Jak moc vás ovlivňují sociální sítě při nákupu? A která sociální síť vám nákup nejvíce ulehčuje?

Zdroj: mashable.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru