Infografika: 65% lidí při nákupu dárku se inspiruje na sociálních sítích
Jak jsme vůbec nakupovali před internetem? Dnešní konzumenti to mají jednoduché – přátelé, rodina a další nepřímo napovídají podle svých akcí na Facebooku nebo Pinterestu.
Infografika společnosti Crowdtap popisuje nákupy a vliv médií na ně. Zároveň zdůrazňuje, že sociální sítě jsou s námi u každé části nákupu. Nakupujeme hlavně na základě doporučení, názoru ostatních ze sociálních sití, chlubíme se s nákupem na sociální síti,…
65% nakupujících používá sociální sítě k nalezení perfektního dárku. K tomuto účelu slouží téměř ve 40% případů Facebook. Necelých 20% se orientuje podle Pinterestu a zbytek sítí zabírá zbývajících 40%.
A co vy? Jak moc vás ovlivňují sociální sítě při nákupu? A která sociální síť vám nákup nejvíce ulehčuje?
Zdroj: mashable.com
Komentáře