Infografika: 5 klíčových elementů virálního obsahu
Cílem každého markeťáka je, aby byl jím poskytnutý obsah sdílen napříč všemi digitálními kanály a aby se dostal k co nejširšímu publiku. To se obvykle snáze řekne než udělá. Které faktory nejvíce ovlivňují lidi na internetu, aby sdíleli přijímaný obsah?
Infografika od Marka Smiciklase přehledně uvádí pět základních faktorů, které ovlivňují sdílení internetového obsahu a zvyšují možnost, že se vámi vyslaný obsah stane virálem. V zásadě se jedná o tyto faktory:
- Nedostatkové zboží: Unikátní obsah v lidech vyvolává nutkání jej konzumovat.
- Tlačítko pro sdílení: Jeho absence pochopitelně sdílení obsahu prudce sníží.
- Slíznutí smetany: Uživatelé konzumují asi 20% informací, ujistěte se, že váš obsah se snadno konzumuje.
- Praktická využitelnost: Nabídněte obsah, který má přesah do praktického života
- Konzistentnost: Konzistentnost vašeho obsahu s respektem ke kvalitě a frekvenci příspěvků vede k získání autority a oblíbenosti u publika a také k více sdílení.
Zdroj: https://goo.gl/EwBko
Zdroj obrázků: https://goo.gl/EwBko
Komentáře