Inbound marketing

Inbound marketing je metoda, při které se potenciálního zákazníka snažíte oslovit nikoli běžnou reklamou, ale přímo obsahem a to na místech, kde to tak nějak čeká.

Takový člověk pak sám projeví zájem o daný produkt či službu. Začne se na ni sám informovat a sám ji vyhledá, protože ten obsah který jste mu kdesi v útrobách internetu ukázali, ho zaujal. No a je pak jasné, že takto příchozí návštěvník se změní v zákazníka mnohem ochotněji, než člověk příchozí z nějakého. Stručněji řečeno – při inboudu dostáváte lidi tam kam chcete tím, že jim tam nabízíte skutečně užitečný obsah, aby tam chtěli chodit sami (videa, blogy, návody atd.)

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru