In Czechia we dont say: projekt, který přes noc pobláznil celý stát
A je to tady další důkaz, že díky Instagramu se můžete stát ze dne na den slavnými. K tomu, abyste udělali díru do světa nepotřebujete miliony, stačí pouze milionový nápad. Své o tom ví jednadvacetiletý rodák z Hradce Králové. Jeho projekt nalákal tisíce sledujících a nyní mají o spolupráci s ním zájem největší firmy působící v Česku.
A o co se jedná? Pokud se pohybujete na sociálních sítích, určitě jste postřehli nějaký vizuál „In Czechia we dont say“. Tenhle projekt začal bavit lidi z celé republiky. Czechia je spíše hanlivým označením naší země v cizině, ale všichni vědí, jakou zemi máte na mysli. Jednoduchý černý vizuál s bílým písmem a geniální myšlenkou pobláznil celý Instagram. Počty sdílení jednotlivých postů snad ani nikdo nespočítá.
Za projektem stojí vysokoškolák Jaroslav Salon, který studuje sociologii na univerzitě v Hradci Králové. Sám tvrdí, že si vždy přál pracovat v oblasti marketingu, jenže neměl žádné zkušenosti. Nicméně vymyslel projekt, který ho raketově vystřelil a chtějí s ním spolupracovat největší firmy i vysněné reklamky. V marketingu opravdu nejde o to jaké vzdělání máte, ale co dokážete a jak kreativní a odvážní jste. Při budování tohoto profilu Salon neměl ani tušení, že bude mít takový úspěch. Na nejlepší posty se podívejte:
Zdroj, foto: instagram.com
Komentáře