Tisková zpráva: Hypermarkety Globus se mění, uvnitř nich se budou zákazníci pohybovat mezi „světy“

Hypermarkety Globus se mění, uvnitř nich se budou zákazníci pohybovat mezi „světy“

Je to 25 let, kdy se otevřel v Česku první hypermarket Globus. Nyní Globus přichází s moderním a dokonale pohodlným konceptem hypermarketu pro zákazníky, který poskytne nový zážitek z nakupování. Nákupní plocha je rozdělena na přehledné sekce, které umožní komplexní nabídku sortimentu na dané téma. A změny jsou i v úspoře spotřeby energií. Prvním hypermarketem v novém pojetí je Globus v Českých Budějovicích, rekonstrukcí prošel i hypermarket v Praze Čakovicích. Inspirací k nové podobě byly úspěšné obchody v Evropě.

Globus nastartoval novou vlnu modernizace svých obchodních domů rekonstrukcí hypermarketu v Českých Budějovicích předloni. Tento koncept obchodu, který se ukázal na jihu Čech jako velmi úspěšný a zákazníky vítaný, se právě dokončil i v Praze Čakovicích. „Podstatou nového prostoru je funkční a velice příjemný prostor se širokou nabídkou regionálních i mezinárodních,ale zejména vlastních produktů pod značkou Poctivá výroba Globus, které vyrábíme přímo v prostorách naší prodejny,“ řekl za hypermarkety Globus Jochen Baab, jednatel společnosti.

Přehledné světy

Globus ve svém novém konceptu snižuje výšku regálů pro větší přehlednost a přidává grafické prvky pro lepší orientaci uvnitř. Aby nakupování bylo ještě pohodlnější, rozdělil Globus sortiment do tzv. světů. „Sortiment je uspořádán tak, aby zákazníci našli spolu související zboží u sebe. Máme například Svět lahůdek, tedy sýry a delikatesy hned vedle vinotéky,“ řekl. Podle něj tak zákazníci šetří díky snadné orientaci čas při nákupu. „Ze zpětné vazby zákazníků víme, že se v novém interiéru Globusu v Českých Budějovicích cítí velmi pohodlně a věříme, že změnu ocení po dokončení rekonstrukce i zákazníci v pražských Čakovicích,“ poznamenává Baab. Modernizací prošly v Praze Čakovicích i další oblíbené zóny, například Ovoce a zelenina, Pekárna a Řeznictví. Rozšířen je oblíbenýZdravý svět a novinkami budou například Svět domácnosti nebo Dětský svět. Specialitou je nové Drůbeží řeznictví, které přímo navazuje na klasický řeznický pult. Výroba masa přímo na prodejně je jednou z největších hodnot, které v Globusu přinášíme našim zákazníkům.

Pohled do Poctivé výroby Globus

Zážitek z nakupování navíc umocní otevření prostoru s pohledem do vlastních výrob Globusu. „Naše výroby jsou koncipovány tak, aby zákazník přímo na místě viděl, kdo a jak mu jeho zboží připravuje. Zákazníci uvidí, jak se válí těsto, jak cukrářka zdobí dort, jak řezník připravuje maso k obědu nebo kolegyně z lahůdek krájí sýr. Rovněž příprava jídel v naší restauraci probíhá přímo před zraky zákazníků. V tom je Globus jedinečný,“ vysvětlil Jochen Baab.

Víc mezinárodních i tuzemských potravin včetně kvalitního kuřecího masa  

Na moderní nákupní ploše s designem evropského formátu našel nově své speciální místo sortiment z mezinárodní kuchyně. „Takto ucelená nabídka mezinárodních a exotických potravin není běžná. Přitom zejména mladí zákazníci jsou zvyklí v kulinářství objevovat a experimentovat, proto se soustředíme i na jejich přání,“ řekl Baab. V kontrastu se světovou kuchyní je v Globusu i v novém pojetí interiéru hypermarketu zachována široká nabídka regionálních potravin. Každý z patnácti Globusů má desítky stálých dodavatelů z vlastního regionu a neustále hledá další. „Chceme i nadále nabídku regionálních produktů rozšiřovat, oslovujeme farmy, které mohou nabídnout našim zákazníkům zajímavé a kvalitní regionální potraviny. S českými dodavateli i ve zmiňovaném Drůbežím řeznictví, které jsme nově otevřeli právě v Čakovicích. Zákazníci jistě ocení tuzemské drůbeží maso z pomalu rostoucích kuřat,“ dodává Jochen Baab.

Úspora energií

V novém konceptu Globusu se myslí i na ekologii a zrak zákazníků. Světla jsou pouze LED, jsou úspornější na spotřebu energie a v každém koutu svítí jinou intenzitou a barevným tónem. Nedochází tak k přesvícení celé nákupní plochy, což je příjemnější i pro zrak nakupujících. Součástí rekonstrukce hypermarketu v pražských Čakovicích je výměna stěžejních technologií. Výrazným příspěvkem k úspoře energie je uzavíratelný chladící nábytek pro prodej čerstvých potravin.

Hypermoderní i díky zákazníkům

„Děkujeme zákazníkům za trpělivost, se kterou s námi celou modernizací procházejí. Věříme, že výsledkem bude jejich spokojenost při nákupu v moderním prostředí,“ řekl Baab.  Součástí modernizace hypermarketu v pražských Čakovicích je také příprava prostor k vyzvednutí nákupu z e-shopu iGlobus.cz. Ten úspěšně provozuje Globus v hypermarketu Zličín a e-shop bude rozvíjet dál.

Dílčí nebo celkovou modernizací prošly, anebo postupně projdou, všechny hypermarkety Globus. K velkým úpravám v posledních letech došlo ve všech patnácti hypermarketech Globus i při budování restaurací a kaváren, které prodávají potraviny vlastních výrob tamějších pekařů, cukrářek, řezníků a kuchařů. Každoročně na rekonstrukce a inovace Globus vynaloží investice v řádu desítek miliónů korun.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru