Tisková zpráva: Huawei představil na veletrhu Mobile World Congress 2015 inovativní chytré nositelné přístroje

Huawei Consumer BG vyhlásila vizi „Sny inspirují kreativitu“ a oznámila uvedení nových chytrých hodinek a zařízení TalkBand.

Společnost Huawei dnes na veletrhu Mobile World Congress (MWC) 2015 představila řadu nositelných elektronických přístrojů, včetně chytrých hodinek Huawei Watch, náramku TalkBand B2 a sluchátek TalkBand N1, které umožňují spotřebitelům neustálé připojení. Na globální tiskové konferenci Huawei Consumer BG rovněž představila phablet nové generace MediaPad X2, a také vyhlásila novou vizi značky „Sny inspirují kreativitu.“

Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer BG, uvedl: „V době nástupu technologií pro velká data a cloudy, kdy spotřebitelé potřebují mít svá data a záznamy někde uložené a potřebují k nim mít přístup, budou nositelné elektronické přístroje jednou z nejdůležitějších oblastí rozvoje v této oblasti. Dnešní představení nositelných zařízení je důkazem snahy značky Huawei o podporu kreativity a tvorbu výrobků, které zkvalitňují ekosystém zákazníků. Naše nositelné přístroje umožňují připojení a synchronizaci, a nabízejí nejlepší všestranné inteligentní řešení a osobní monitorování v závislosti na individuálních potřebách. Nositelná elektronická zařízení zůstanou bezesporu jedním z nejvýraznějších trendů v oblasti osobních zařízení a s využitím technologií a inovací Huawei bude cílem společnosti Huawei Consumer BG být jedničkou na trhu nositelné elektroniky.“

Huawei TalkBand B2 – dokonalá kombinace Bluetooth sluchátka a zdravotního trackeru 

Huawei TalkBand B2, představitel druhé generace komunikačních náramků Huawei TalkBand, má oproti svému předchůdci vylepšený design, inteligentnější a přesnější funkce sledování fyzického stavu a zdatnosti a zdokonalenou synchronizaci s mobilními zařízeními uživatele. TalkBand B2 je vybavený mnohem výkonnějším připojením přes rozhraní Bluetooth a je nejen praktickým přístrojem pro sledování fyzické zdatnosti a zdravotních ukazatelů, ale také dokonalou kombinací Bluetooth sluchátka a sportovního náramku. Je tak ideálním zařízením pro vytížené manažery, kteří jsou aktivními sportovci.


TalkBand B2 je opatřený pokročilým šestiosým gyroskopem a dokáže automaticky a přesně sledovat a zaznamenávat pohyby, sledovat délku a poměr hlubokého a lehkého spánku a poskytovat spotřebitelům zdravotní rady, jak zlepšit rozložení a kvalitu spánku.

TalkBand B2 je dokonalý společník k běžným mobilním přístrojům, je vybavený dvěma mikrofony, technologií potlačení šumu a kvalitním připojením přes rozhraní Bluetooth. Navíc dokáže inteligentně poznat jestli Bluetooth sluchátko je nebo není na náramku, a umožňuje automaticky přesměrovat zvuk (hudbu nebo hovor) do smartphonu nebo náramku B2. TalkBand B2 je také vybaven pagerem, který pomocí vibrací nebo vyzvánění umí najít váš telefon a určit jeho polohu, a to bez ohledu na model telefonu.

Minimalistický a módní design náramku Huawei TalkBand B2, který je ztělesněním jednoduchosti, navrhl tým Estetického centra Huawei v Paříži. Kovová konzole přístroje TalkBand B2 je vyrobená z vysoce pevného a lehkého leteckého hliníku. TalkBand B2 má intuitivní a uživatelsky příjemný HD dotykový displej. Náramek se vyrábí ve dvou materiálových variantách: první je ekologický TPU (termoplastický polyuretan), druhým luxusní kůže, takže lze zvolit náramek pro každou příležitost. Každá varianta se dodává v mnoha různých barevných provedeních.

ěā≠“-2ųĖ

TalkBand B2 disponuje velmi výkonnou baterií, která umožňuje až pět dnů provozu, hovory v délce až 6 hodin a 12 dnů v pohotovostním režimu. TalkBand B2 podporuje zařízení s operačním systémem Android 4.0 a iPhony s operačním systémem iOS 7.0 nebo vyššími verzemi, a bude se dodávat ve třech barvách: černé, stříbrné a zlaté. Doporučená maloobchodní cena prémiové verze (s koženým páskem) je 199 euro a standardní verze (s páskem z TPU) je 169 euro.

Huawei TalkBand N1 – vysoce kvalitní Bluetooth sluchátka pro příznivce sportu a hudby 

Huawei TalkBand N1 jsou prvními Hi-Fi stereo Bluetooth sluchátky se 4GB vnitřní paměti pro ukládání až 1000 skladeb ve formátu MP3, s možností volání přes Bluetooth a sledováním sportovních výkonů.

TalkBand N1 jsou opatřeny vysoce kvalitními reproduktorovými komponenty a uživatelům tak přináší profesionální kvalitu zvuku, která se díky komorovému ladění vyrovná kvalitě high-endových sluchátek. TalkBand N1 mají frekvenční rozmezí 20–20kHz a poskytují vysoce kvalitní, expresivní zvuk. Pomocí přenosové technologie APTX Bluetooth si uživatelé mohou vychutnávat zvuk v CD kvalitě přes Bluetooth sluchátka.

Po připojení k chytrému telefonu slouží TalkBand N1 také jako zdravotní a sportovní tracker, mezi jehož funkce patří např. krokoměr, výpočet vzdálenosti, sledování spotřeby kalorií a další. Jedna z funkcí rovněž umí vysílat jména nebo telefonní čísla příchozích hovorů, takže na cestě o žádný hovor nepřijdete.

Díky konstrukci typu X s měkkým gumovým povrchem z TPU váží sluchátka TalkBand N1 příjemných 18 gramů a jsou odolná proti prachu a vlhkosti na úrovni IP54, takže jsou i u aktivních uživatelů odolná např. proti potu. Magnetický design „pecky“ sluchátka mění TalkBand N1 z běžných sluchátek na módní doplněk typu náhrdelníku. TalkBand N1 se dodává ve třech stylových barvách: stříbrné, šedé a červené. Doporučená maloobchodní cena sluchátek bude 119 euro.

 Huawei Watch: První chytré hodinky s nadčasovým designem, který je uvnitř inteligentní 

Jako první chytré hodinky v rodině nositelné elektroniky Huawei Consumer BG mají Huawei Watch 1,4palcový dotykový displej AMOLED, jsou odolné proti poškrábání a vodotěsné, mají klasický kruhový design o průměru 42 mm, který je nadčasový.

Hodinky navrhl tým zkušených designérů hodinek, který má za sebou již celou řadu módních i nadčasových hodinek a jejich design tak na první pohled zaujme pozorností k detailům. Precizně zpracované tělo hodinek je kryté safírovým sklíčkem a je vyrobeno z nerezové oceli 316L kované za studena, kterou je možné běžně vidět pouze u luxusních hodinek.

Hodinky Huawei Watch fungují na operačním systému Android Wear a disponují tak řadou funkcí sledování zdravotního stavu, mají zabudovaný zdokonalený senzor tepové frekvence, šestiosý senzor pohybu, barometr a zabudovaný mikrofon. Při spárování s chytrým telefonem s OS Android 4.3 a vyšším, umožňují Huawei Watch uživatelům snadno přijímání SMS a emailů, kalendář, aplikace a upozornění na příchozí hovory. Šestiosý senzor pohybu umožňuje také automaticky sledovat a zaznamenávat, zda uživatel jde, běží, jede na kole, provozuje turistiku nebo spí. 

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Black-PNG-20150128 kopie

Hodinky mají jasný 1,4palcový displej AMOLED s rozlišením 400 x 400 bodů a jemností 286 ppi a kontrastním poměrem 10 000 : 1 a jsou to tedy hodinky s nejjasnějším displejem se systémem Android Wear na světě. Dotykové krycí safírové sklíčko funguje dokonce i při dotyku v rukavicích nebo mokrou rukou.

Hodinky umožňují sladění s osobním vkusem majitelky či majitele. Na výběr tak bude více než 40 jedinečných ciferníků od klasických až po digitální včetně designu trackerů, které zobrazují zdravotní data jako množství spálených kalorií, počet kroků atd. Huawei Watch se dodávají ve třech stylových barvách: zlaté, stříbrné a černé a také s celou řadou řemínků z různých materiálů a v různém provedení.

Huawei MediaPad X2: První phablet s 64bitovým ultra-osmijádrovým procesorem a připojením LTE Cat6 4G.

Huawei MediaPad X2 je nejtenčím 7palcovým phabletem na trhu s tělem tenkým pouhých 7,28 mm. Celokovové tělo nabízí luxusnější vzhled v manažerském stylu. Kompaktní displej bez okraje nabízí poměr displeje k tělu v hodnotě 80 %, což usnadňuje ovládání jednou rukou. Huawei MediaPad X2 je dokonalý všestranný společník, který v jednom přístroji spojuje telefon, tablet, navigaci, přenosnou baterii, mobilní hotspot a digitální fotoaparát s kamerou a spotřebitelům na celém světě tak poskytuje lepší komunikační zážitky.

Huawei MediaPad X2 má plně laminovaný 7palcový ultra 1200×1920 HD IPS displej s rozlišením 323 ppi, který nabízí jasný obraz a dokonalejší vizuální zážitek. Široký zorný úhel až 178 stupňů zajišťuje optimální sledování i tehdy, když je přístroj nakloněný. Dotykový displej LTPS HD s technologií CABC poskytuje neuvěřitelně čistý a dynamický obraz. MediaPad X2 pohání 2 GHz ultra-osmijádrový chipset Kirin 930 a umožňuje připojení LTE Cat6 s rychlostí stahování až 300 Mbps. Přístroj napájí výkonná 5000 mAh baterie, což je nejvyšší povolená kapacita v této kategorii, a Huawei MediaPad X2 díky tomu umožňuje celý den i velmi intenzivního provozu.

X2 Gold

Díky zadnímu fotoaparátu s rozlišením 13 MPx pořizuje Huawei MediaPad X2 výjimečně kvalitní snímky i při slabém osvětlení. Má měřicí režim s úpravou zaostření po expozici, spoušť mimo displej a také zaostřování a měření expozice. Produkuje tak fotografie, které se kvalitou vyrovnají snímkům z digitální zrcadlovky. Přední fotoaparát s rozlišením 5 MPx má světelnost F2.4 široký úhel 22 mm, který je ideální pro panoramatické selfie záběry.

Huawei MediaPad X2 se bude prodávat ve dvou verzích, a to ve standardní verzi s 2 GB RAM+ 16 GB ROM v titanově-stříbrném těle a v prémiové verzi s 3 GB RAM a 32 GB ROM a tělem v barvě růžového zlata. Obě verze nabízejí možnost používat dvě SIM karty a podporují sítě 4G.

X2 silver 10_

„Sny inspirují kreativitu“: svět nekonečným možností

Na veletrhu MWC 2013 společnost Huawei představila koncept značky „Make it Possible“. Prostřednictvím globálních marketingových kampaní, mezi něž patří desítky iniciativ jako například fotbalové sponzorství v uplynulých dvou letech, se Huawei stala oblíbenou značkou u spotřebitelů na celém světě díky intenzivnímu budování emocionálního spojení mezi značkou a uživateli. V říjnu 2014 se Huawei stala první čínskou společností, která úspěšně vstoupila do žebříčku 100 nejhodnotnějších globálních značek hodnocených společností Interbrand.

„Hlouběji se zabýváme tím „it“ ze sloganu „Make it Possible“, což je klíčový prvek, který spojuje značku a emoce spotřebitelů,“ uvedl Shao Yang, viceprezident pro marketing společnosti Huawei Consumer BG. „Domníváme se, že ono „it“ označuje sílu snů a inovací a budování intenzivního emočního vztahu se spotřebiteli. Na veletrhu MWC 2015 tedy Huawei představila nový ideál značky „sny inspirují kreativitu“, který komunikuje vnitřní duchovní motivace. Velkým ideálem značky Huawei je společná duchovní hodnota a spojení mezi značkou Huawei a jejími zákazníky. Huawei se domnívá, že pokud všichni uvěří v sílu snů a tvůrčího ducha, bude svět lepším místem.“

Huawei si uvědomuje vývoj od Značky 1.0 ke Značce 2.0, tedy od „Make it Possible“ k „Dream Inspires Creativity“. Velký ideál, který se Huawei snaží přinést spotřebitelům, je inspirace inovací prostřednictvím snů, což je společná duchovní hodnotová identifikace značky Huawei se spotřebiteli.

Svět je složitý a krize střídá krizi. Vkrádá se pesimismus a pochybnosti a lidé ztrácejí odvahu snít o velkých věcech a nebojácně jednat. Když jdete za svým snem, narážíte na překážky a otázky. Snů však můžeme dosáhnout pouze tehdy, když máme ctižádost a víru. Spotřebitelé si žádají inspiraci a věří v sílu svých snů. Huawei je konkurenceschopná značka a její nebojácný a inovativní duch nás žene kupředu již 27 let. Tento duch stojí za našimi současnými úspěchy a bude nás inspirovat i nadále, abychom našim zákazníkům v budoucnu umožnili nemožné. Tato inspirace rovněž oslovuje cílovou skupinu značky Huawei – idealisty, kteří věří, že to dokážou. S ideálem naší značky „Sen inspiruje kreativitu“ Huawei Consumer BG dále přináší zákazníkům značku, která překonává jejich očekávání prostřednictvím inovativních výrobků a služeb.

O Huawei Consumer Business Group

S 16 výzkumnými a vývojovými centry, mimo jiné v Německu, Švédsku, Spojených státech, Francii, Itálii, Rusku, Indii a Číně se výrobky a služby Huawei používají ve více než 170 zemích a slouží více než třetině světové populace. V roce 2014 se společnost Huawei umístila na třetím místě v celosvětových dodávkách chytrých telefonů. Spotřebitelská divize Huawei Consumer BG je jednou ze tří hlavní divizí společnosti Huawei. Nabízí řadu výrobků, mezi něž patří mobilní telefony, tablety, mobilní širokopásmová zařízení (MBB) a domácí zařízení. S více než 20 lety bohatých zkušeností v sektoru informačních a komunikačních technologií (ICT), širokou globální sítí, rozsáhlými globálními obchodními operacemi a sítí partnerů, je cílem Huawei Consumer BG přinášet nejnovější technologie spotřebitelům, nabízet celý svět možností a vytvářet mimořádné zážitky a realizovat sny pro lidi na celém světě.

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru