Grafik natiskl svůj životopis na etiketu vlastního piva

Jak je těžké prosadit se jako grafik? Těžké, neboť normálních a řadových grafiků je velké množství. A ti, co mají vážně talent, se nemohou z nějakého důvodu uplatnit a ukázat svůj talent a nadání…
Stejný případ se stal kanadskému grafikovi Brennanovi Gleasonovi, který dobře věděl, že v jeho rodné zemi (Kanadě) je velké množství grafiků. Avšak ne takových, jakým je on sám. Jak tedy na sebe upozornit? Aby si vás někdo všiml a popřípadě vám dal pracovní nabídku? Brennan přišel se zajímavou myšlenkou při vaření piva…
Světlý ležák mu přinesl naději
Vyrobil domácí světlý ležák, který následně naplnil do čtyř lahví. K němu samozřejmě díky svým grafický dovednostem dodal etikety a kartonové krabice. Místo obvyklých žvástů o tom, jak je pivo úžasné, dal na etiketu svého piva svůj životopis.
„Je to jeden z mých sebepropagačních děl. Resumé + Pivo = Gleasonovo Resumpivo. Uvařil jsem hezký světlý ležák, když mi došlo, že by bylo skvělé ho použít k propagaci sebe sama a své práce. Krabice obsahuje životopis a každá láhev pak má na sobě jeden z mých výtvorů,“ uvedl Brennan pro web Dribble.
A co se všechno zájemci z etiket dozví? Díky netradičnímu CV se dozvíte, že Brennan pochází u Utahu. Také, že vystudoval grafiku na University of the Fraser Valley v Abbotsfordu. Dále, kde pracoval a jakých dosáhl zajímavých výsledků. Prostě a jistě normální CV, akorát na etiketě. Brennan také svůj životopis použil jako absolventskou práce na již zmiňované univerzitě…
Je však otázou, zda si poživatel a případný zájemce bude něco pamatovat po vypití celého balení, které obsahuje čtyři láhve.
Zdroj: www.cbc.ca
Komentáře