Google změnil parametry vyhledávání

Společnost Google zavedla ve vyhledávači nový sémantický instrument „Knowledge Graph“. Nová utilita bude porovnávat vztah mezi fakty a objekty hledání.

Knowledge Graph“ se bude nacházet na pravé straně vedle seznamu odkazů. Vyhledávací služba bude mít nový formát, který by měl dávat konkrétní odpověď na osoby a předměty. Má se tak přiblížit proces vyhledávání komunikaci s člověkem.

Společnost Google uvedla příklad s vyhledávaným výrazem „Taj Mahal“, který může být chrámem v Indii, hudebníkem nebo kasinem. Nebo se může nedaleko nacházet indická restaurace. Tento problém samozřejmě existuje při každém vyhledávání a nová funkce má nabídnout různé možnosti pro rozhodnutí.

Utilita „Knowledge Graph“ obsahuje kolem 3,5 miliardy různých atributů. Vyhledávací dotaz tak bude možné různým způsobem kategorizovat a směřovat k přesnějšímu výsledku. Takže na pravé straně se objeví vizualizace, která pomůže uživateli k rozhodnutí, zda se jedná o správný výraz.

Zdroj: ABC News

Štítky:

Komentáře

Nahoru