Google zavádí redesign mobilního vyhledávání s černým „Ad“ štítkem

Google zavádí redesign mobilního vyhledávání s černým „Ad“ štítkem

Google nabízí nový vzhled výsledků vyhledávání v mobilu. Aktualizace obsahuje novou prezentaci textových reklam a organických záznamů. Co je nového v textovém reklamy? Černý „Ad“ štítek, který Google testuje několik měsíců, je oficiálně uveden. Nahrazuje zelený popisek, který má společnost Google od roku 2017.

Štítek se nyní zobrazí v horní části reklamy spolu se zobrazenou adresou URL. „Když vyhledáváte produkt nebo službu a máme k dispozici užitečnou reklamu, zobrazí se v horní části karty vedle webové adresy tučná reklama, takže můžete rychle zjistit, odkud informace pocházejí.“

Snímek obrazovky 2019-05-28 v 19.35.27

Organické záznamy získávají nový vzhled favicon, jak je ukázáno v příkladu služby National Park Service níže. Všimněte si, že název stránky se zobrazuje černým textem vedle favicon a oba se zobrazují nad odkazem v nadpis, v podobné struktuře jako nové zpracování textu. Před touto aktualizací se pod nadpisem objevil zelený název stránky.

Google také odstranil šedou čáru pod organickými tituly a titulky reklam, takže každá karta vypadá spíše jako jedna jednotka. „Název webové stránky a její ikona se zobrazí v horní části karty výsledků, aby pomohly ukotvit každý výsledek ,“ řekl Google.

Snímek obrazovky 2019-05-28 v 19.35.43

Jak přidat favicon?

Pokud mají vaše stránky favicon, který musí být vizuální reprezentací vaší značky, musíte do záhlaví přidat značku <link> se specifickou syntaxí <link rel=“shortcut icon“ href=“/cesta/k/favikoně.ico“>

Když Google prohledá domovskou stránku, vyhledá ji a aktualizuje váš favicon.

Váš favicon by měl být více než 48px čtverečních a jakýkoli platný formát favicon je podporován, ale všimněte si, že Google říká, že vaše favicon není zaručeno, že se zobrazí, i když je správně nastaven.

Pokud jde o reklamy, textové reklamy ve vyhledávání byly prvními nativními reklamami v digitální podobě.

Aktualizace přichází nejdříve do mobilu a během několika příštích dnů bude spuštěna, řekl Google. Během testování, společnost uvedla, že většina uživatelů zjistila, že je snazší identifikovat jednotlivé webové stránky.

Zdroj, foto: google.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru