Google mění svůj algoritmus

Google mění svůj algoritmus

Google konečně mění svůj algoritmus, aby posílil původní přehledy. Facebook a Apple News zatím stále zaostávají. Google provádí změny svého algoritmu ve snaze posílit zpravodajství z původních zpravodajských zdrojů.

Vyhledávací modul říká, že zvýrazní články, které identifikuje jako  původní zprávy“, a bude je držet déle na viditelné pozici. Ve čtvrtek na webu společnost Google oznámila změny algoritmu zaměřené na zvýšení původního “hlášení”.

Když vyhledáváte zpravodajské novinky, algoritmus Google řadí některé články nad ostatní. V minulosti byly algoritmy Search i News kritizovány za případy, kdy se agregované příběhy objevovaly nad původním nejnovějším zpravodajskými zprávami. Účelem těchto změn, které již byly provedeny ve Vyhledávání a brzy ve Zprávách, je upozornit na články, které Google identifikuje jako „významné původní zprávy“, a ponechat je na „viditelné pozici“ po delší dobu.

V Apple News jsou dvě sekce: Top Stories, které jsou vybírány lidskými editory, a Trending Stories, které jsou vybírány pomocí algoritmu. Nicméně nebyl nalezen velký rozdíl v koncentraci zdrojů, bez ohledu na to, zda byly vybrány člověkem nebo počítačem.

„Pokud máte pouze 20 zdrojů, které vám poskytují informace, omezuje to váš pohled na svět,“ řekl Diakopoulos Business Insider. “Často jen získáváte tento obecný pohled na to, co se děje.” Google, Apple a Facebook drasticky změnili způsob, jakým konzumujeme zprávy a jaké informace máme k dispozici. Zachytili velkou část příjmů z online reklamy a nasměrovali provoz největším vydavatelům.

Zdroj, foto: businessinsider.com

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru