Google AdWords: Rozšířené textové reklamy navyšují počet znaků

Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.

Textové inzeráty se svým patnáctiletým konceptem dostávají zcela novou tvář. Původní formát povoloval nadpis s 25 znaky, dva popisné řádky s 35 znaky pro každý a viditelnou adresu URL s 35 znaky. S novým formátem můžete zakomponovat mnohem více svou kreativitu při tvorbě PPC kampaní. A zároveň máte šanci získat více zákazníků, protože jim prozradíte zajímavější a poutavější informace.

digital-marketing-1433427_1280

Google AdWords představuje radikální změnu. Zdroj: Pixabay

Rozšířené textové reklamy

Formát rozšířené textové reklamy vám umožní vytvořit dva nadpisy o 30 znacích a jeden popisek o 80 znacích. Změnila se také viditelná adresa URL, která se nově nazývá trasa, a nabízí dvě části po 15 znacích oddělené lomítkem.

V popisku máte volnější ruku a můžete se více rozepsat. V trase zase můžete uvést více klíčových slov, čímž zdůrazníte, na co vlastně odkazujete.

rozšířené textové reklamy

Rozšířené textové reklamy

Samotný Google testoval, co bude změna pro inzerenty znamenat. A mělo by se zvýšit CTR o 20 %, což je velice zajímavá motivace, proč používat rozšířené textové reklamy. Ale nemusíte se ihned pouštět do přepisování textů a strávit nad tím několik bezesných nocí, protože internetová společnost ještě nějakou dobu ponechá i staré formáty. Pokud používáte nástroj Google AdWords Editor, potom stačí stáhnout poslední aktualizaci, která už také přinese možnost vytvářet rozšířené textové reklamy.

Sklik se přizpůsobí

Ondřej Krišica se na sociální síti Twitter k této změně vyjádřil s tím, že se Seznam bude snažit co nejrychleji přizpůsobit své konkurenci.

 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru