Google AdWords má nové rozšíření. Budete si moct esemeskovat se zákazníky

Google AdWords představuje další rozšíření, prostřednictvím kterého vám zákazníci mohou zaslat textovou zprávu na mobil přímo z vyhledávání.

Společnost Google provedla průzkum, z něhož vyplývá, že téměř dvě třetiny majitelů chytrých telefonů používá textovou formu komunikace více než pětkrát za den. Jedná se nejen o SMS, ale také o ostatní chatovací aplikace (Facebook Messenger, Viber, Messenger apod.). Dále 65 % uživatelů uvádí, že by zvážilo touto formou získávat informace o produktech či službách od firem anebo dohodnout si osobní schůzku s prodejcem.

click-to-message-ad

Zdroj: Google

V nadcházejících týdnech Google zavede technologii click-to-message, tedy účinné a efektivní rozšíření reklam ve vyhledávání. Tímto formátem nabídnete uživatelům snadný způsob komunikace.

Výzva na poslání SMS se bude zobrazovat pod tlačítkem click-to-call. Jakmile uživatel klikne na výzvu, otevře se mu SMS aplikace s předpřipravenou zprávou a vašim číslem. Například pokud budete inzerovat ubytování v Praze, potom může předpřipravený text vypadat následovně: „Mám zájem o rezervaci. Prosím pošlete mi obratem více informací.“

Když budete psát předpřipravenou SMS, potom myslete na to, že ji píšete z pohledu zákazníka.

Zdroj: Google

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru