Tisková zpráva: Giant připravil pro Henkel ČR hokejový portál
Získat přehledně veškeré informace o Mistrovství světa v hokeji 2013, zahrát si flashovou hru nebo vyhrát v kvízu PlayStation 3, to vše umožňoval interaktivní hokejový portál https://www.ms-v-hokeji.cz, který pro Henkel ČR připravila společnost Giant interactive. Portál během mistrovství zaznamenal více jak milion návštěv.
„Cílem portálu, bylo detailně informovat fanoušky o průběhu hokejového šampionátu. Portál nabízel zpravodajství z mistrovství, přehledné tabulky a rozpisy zápasů. Na webu nechyběla ani zábava a soutěže spojené s hokejem. Hlavním cílem portálu bylo šíření povědomí o značce Ceresit a užší propojení značky Ceresit se sponzorstvím MS v hokeji,“ uvedl ředitel společnosti Giant interactive Patrik Bajer.
Hokejové portály připravuje Giant interactive pro značku Henkel již od roku 2009. „Portál si rok od roku získává více návštěvnosti. Již v roce 2011 jej navštívilo v průběhu mistrovství přes milion návštěvníků. Portál je propojen i s facebookovou stránkou, kde fanoušci mohou sdílet své dojmy – ta získala v průběhu mistrovství několik tisíc nových příznivců. Pochopitelně nechyběla ani mobilní verze portálu,“ dodal Patrik Bajer.
Pro ještě větší zábavu připravila společnost Giant interactive na hokejovém portále i interaktivní hru, ve které mohou fanoušci vyzkoušet své hokejové umění ve střelbě na brankáře alespoň prostřednictvím počítače. Jejich znalosti pak také prověřil zábavný kvíz, v jehož rámci se hrálo o PlayStation 3 společně s hrou NHL 2013. Testovány byly znalosti produktů značky Ceresit a hokeje.
Kromě toho připravila značka Ceresit pro hokejové fanoušky i velkou spotřebitelkou soutěž s mottem „Buď u toho. Buď ve hře!“, o které informovaly stránky https://www.pojedfandit.cz. „Zákazníci, kteří zakoupili produkty Ceresit mohli vyhrát zájezd na hokejové mistrovství světa i další atraktivní ceny,“ doplnil David Krčka, produktový manažer značky Ceresit.
Webový projekt o hokejovém mistrovství světa z dílny společnosti Giant, která se stará zároveň o jeho internetový marketing, byl připraven i pro slovenské fanoušky na https://www.ms-v-hokeji.sk.
O projektu https://www.ms-v-hokeji.cz
•Tradiční hokejový portál, který od roku 2009 připravuje Giant interactive pro společnost Henkel ČR i Henkel SK, resp. pro značku Ceresit, která patří k oficiálním sponzorům šampionátu.
•Portál fanouškům přinášel pravidelné zpravodajství, informace o výsledcích zápasu, sestavách i rozpis zápasů.
•Nechyběla ani sekce zábava, v jejímž rámci bylo možné vyhrát PlayStation 3.
•V první den letošního šampionátu navštívilo portál 65 000 návštěvníků,
kteří shlédli 175 000 stránek. Celková návštěvnost překonala 1 milion.
•Nechyběla ani mobilní verze webu https://m.ms-v-hokeji.cz/ a stránka na Facebooku https://www.facebook.com/ms.v.hokeji
O Giant interactive
Giant interactive se specializuje na tvorbu internetových stránek a internetový marketing. Prioritou společnosti je perfektně odvedená práce pro klienta. Vytváří weby, které nejen dobře vypadají, ale také odpovídají nejnovějším trendům a přinášejí jejich majitelům maximální obchodní užitek. Společnost se kromě tvorby webů specializuje na nabídku SEO, PPC, sociální sítě a další formy internetového marketingu. Je také Google Adwords certifikovaným partnerem.
Mezi významné klienty Giantu patří Henkel ČR, Henkel CEE, KPMG, Raiffeisen stavební spořitelna, Microsoft ČR, Lindt, Kanzelsberger, Veletrhy Brno, Senát a Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR, Akademie věd ČR a další.
Kontakt:
Jan Pivoňka
Giant interactive s.r.o.
m: +420 603 912 972
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese https://www.protext.cz.
Zdroj: ČTK/Protext
Komentáře