Foursquare veřejně spouští reklamy


Foursquare se posledních pár let zaměřoval hlavně na svůj růst. A to se povedlo – Foursquare nyní používá více než 40 milionů lidí. Možná i proto dnes bylo oznámeno, že na Foursquare si bude moci provozovatel restaurace či baru zadat reklamu.
Připojuje se tak k Pinterestu a Instagramu, kde reklamy mají být v brzké době spuštěny. Tato služba doteď běžela v beta verzi, která byla dostupná pouze pro 800 společností umístěných na celém světě.
Jedná se ale o netradiční styl zadávání reklamy. Inzerentům stačí na speciální stránce, kterou dnes Foursquare spustil, zadat svoje nároky a kolik jsou do toho ochotný investovat. O zbytek se postará již samotný Foursquare.
Hlavním důvodem k tomuto kroku jsou pochopitelně peníze. Ale může za tím stát i něco jiného. Tímto se totiž Foursquare výrazně odlišuje od svoje konkurence v podobě Facebooku, Googlu, ale i Grouponu či Yelpu.
Reklamy se budou zobrazovat na dvou místech: zobrazují se přednostně při výsledcích vyhledávání a budou se objevovat i na domovské stránce aplikace. Budou jenom jemně zvýrazněny, takže nebudou příliš otravovat uživatele.
zdroj: techcrunch.com, mashable.com
Komentáře