Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Fintech MALL Pay se integruje do Shoptetu, boduje výsledky a turboonboardingem za 120 minut

Fintech MALL Pay se integruje do Shoptetu, boduje výsledky a turboonboardingem za 120 minut

Český fintech MALL Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany MALL Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní MALL Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.

E-shopy na Shoptetu chce MALL Pay zaujmout hned několika benefity. V první řadě se díky nízkému transakčnímu poplatku jedná o jeden z nejdostupnějších nástrojů pro odloženou platbu, který Shoptet nabízí. Druhou zásadní novinkou je turboonboarding, který slibuje zprovoznění doplňku už za 120 minut, a to například díky elektronickému podepisování smluv. Třetím lákadlem je spoluúčast MALL Pay na akcích pro podporu prodeje v podobě marketingových subvencí, například na dopravu zdarma pro zákazníky využívající MALL Pay.

E-shopům MALL Pay navíc slibuje loajálnější a častěji nakupující zákazníky. Podle dosavadních čísel zákazníci s MALL Pay nakupují o třetinu častěji a díky „platbě na klik“ mají až o polovinu vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám.

„Díky Shoptetu se nyní ve velkém zaměříme také na malé a střední e-shopy, které si mohou okamžitě aktivovat jednu z prokazatelně nejefektivnějších platebních metod s ohledem na úspěšnost nákupu,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO MALL Pay. „Odložená platba má v současnosti potenciál obsloužit asi desetinu všech zákazníků – to může být pro e-shop ohromná ekonomická a procesní vzpruha.“

I díky tomu za první tři dny o aktivaci zažádalo více než 150 e-shopů a číslo stále roste. Podle MALL Pay by se do konce měsíce mělo dostat ještě minimálně na dvojnásobek.
„90 % českých e-shopů bude muset výrazným způsobem přehodnotit svůj přístup k zákazníkovi, investovat do snižování bariér nákupu, otevřít se co nejvíce pro nové nakupující. U těch stávajících pak posilovat loajalitu. Pro všechny zmiňované body je MALL Pay se svým platebním ekosystémem jedním z nejdůležitějších partnerů,“ zakončuje Kolesa. „Naší misí na Shoptetu je pomoci vyrůst všem e-shopům, kteří mají potenciál. Jsme připraveni podílet se například na zajištění marketingových kampaní ze strany MALL Pay poskytnutím vlastního loajalitního programu nebo úhradou dopravy zdarma s využitím systému našich marketingových subvencí.“

MALL Pay díky integraci do Shoptetu pokrývá již 90 % všech e-shopových platforem, jako je například Fastcentrik, Magento, PrestaShop nebo wordpressový WooCommerce. Na začátku roku navíc došlo k plné integraci s platební bránou ČSOB, která patří mezi dominantní hráče na českém online trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány cca 36,8 milionů e-commerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard Kč. Na rychlou aktivaci MALL Pay tak v současnosti dosáhne každý druhý e-commerce subjekt v Česku.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru