Faktura je poslední kontakt s vaším klientem, věnujte ji dostatečnou péči!
Svět je nekompromisní. A pokud chcete být ti nejlepší, musíte působit více na úrovni než konkurence. Základem je stavět na detailech, které většina lidí považuje za kravinu. Když jdete do nějaké luxusní restaurace, také očekáváte nějakou vyšší úroveň. Když vám přinesou hnusnou účtenku vytištěnou (pomalu) na toaletním papíře, dojem se hned změní.
Proto byste na to měli myslet i vy. A fakturu udělat co nejlepší. Jedná se o jeden z posledních kontaktů s vaším klientem. Znamená to, že je to opravdu důležitý prvek vaší komunikace, který byste neměli zanedbávat. Faktura by tedy neměla mít jednoduchou excelovou vizáž. Zkusme se podívat na něco více… profesionálnějšího a stylovějšího.
Jak vám může nějaký „ubohý“ český magazín radit?
Možná se ptáte, jakou máme pravomoc zasahovat do faktur. Přece jen, nikdo neřeší, jak bude faktura vypadat. Přesně tohle jsme před několika měsíci řešili i my v Objevit.cz. Došlo k menší interní výměně názorů a pak jsme z hnusné excelové tabulky přešli na něco více profi. Zde máte tu naši fakturu…
Přejeme hodně štěstí s tvorbou nové faktury…
Zdroj: Sketcher










Komentáře