Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Fairy Tailors obhájili Porsche a nově získali Volkswagen, Lamborghini a Bentley

Fairy Tailors obhájili Porsche a nově získali Volkswagen, Lamborghini a Bentley

Kreativní agentura Fairy Tailors uspěla ve společném tendru Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ. Získává tak kontrakt na správu sociálních médií. Kromě značek Porsche, Volkswagen osobní vozy, Lamborghini a Bentley zajistí také komunikaci sítě dealerství skupiny Porsche Inter Auto CZ.

Fairy Tailors nejsou ve světě výkonných vozů žádnými nováčky. Značku Porsche mají v portfoliu už od roku 2019 a s klientem slaví opakované úspěchy také v prodeji aut skrze Lead Generation kampaně na sociálních sítích. Agenturu nyní čeká významné rozšíření spolupráce o importérská i prodejní zastoupení dalších koncernových značek. „Před čtyřmi lety jsme dostali české Porsche na sociální sítě. Mám radost, že naše poctivé reklamní řemeslo, absolutní zápal pro auta a silná motivace dělat věci skvěle klienta přesvědčili, že budeme tím pravým partnerem také pro další značky z jeho portfolia,“ říká Ondřej Tyleček, Managing Director ve Fairy Tailors.

Důležitým komunikačním cílem napříč značkami je správně uchopit téma elektromobility a pomoci zákazníkům překonat psychologické bariéry, které je dělí od pořízení elektrického vozu. „Dobrá marketingová komunikace je autentická a stojí na silné empatii k zákazníkovi. Ve Fairy Tailors jsme petrolheadi. Máme rádi silná benzínová auta, a přesto si řada z nás příště už koupí elektromobil. Někdo kvůli technologiím, jiný kvůli nízkému těžišti a okamžité odezvě na plyn. Dobře víme, co zákazníky od elektromobility odrazuje, ale taky víme, co je pro elektromobilitu dokáže nadchnout,“ doplňuje Tyleček.

„Fairy Tailors prošli náročným výběrovým řízením ve tvrdé konkurenci renomovaných agentur. Zaujali nás jak po profesionální stránce, tak svým nadšením pro naše značky. Od spolupráce si slibujeme další posílení své pozice ve světě sociálních sítí,“ uvedl David Valenta, PR Manager pro Volkswagen osobní vozy.

„Značka Porsche spolupracuje s agenturou Fairy Tailors dlouhodobě. Ceníme si zejména flexibility a ochoty. Je to partner, na kterého se vždy můžeme spolehnout,“ oceňuje Katarína Ardová, Marketing a PR Manager v Porsche Inter Auto CZ.

Agenturní tým vedený Content Leaderem Tomášem Stehlíkem bude pro Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ spravovat více než 30 účtů na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a TikTok. Smlouva se uzavírá na 3 roky.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru