Facebook uvádí na trh „chytré brýle“ Ray-Ban

Facebook uvádí na trh „chytré brýle“ Ray-Ban

Facebook říká, že dalším produktem, který uvede na trh, budou „chytré brýle“ Ray-Ban.

“Další produktovou sérií bude uvedení našich prvních chytrých brýlí od Ray-Ban ve spolupráci s EssilorLuxottica,” řekl Zuckerberg investorům. Čtvrtý nejbohatší muž světa neřekl přesně, jaké „chytré věci“ budou brýle dělat, ani kdy budou uvedeny na trh. Na žádost o další podrobnosti Facebook neodpověděl okamžitě. Nicméně Zuckerberg řekl, že tajné specifikace jsou odrazovým můstkem k větším ambicím Facebooku v oblasti rozšířené a virtuální reality. “Tyto snahy jsou také součástí mnohem většího cíle“, řekl.

Myšlenka metaverse – nedávná posedlost Zuckerberga – popisuje virtuální sdílený prostor, který spojuje internet, rozšířenou realitu a virtuální realitu. Podle generálního ředitele budou uživatelé moci dělat vše od socializace po práci a nakupování v metaversi. “Můžete o tom trochu přemýšlet jako o ztělesněném internetu, ve kterém jste, a ne se jen dívat,” řekl Zuckerberg. “Věříme, že toto bude nástupce mobilního internetu.”

“Definující kvalitou metaverse je přítomnost, což je pocit, že jste opravdu tam s jinou osobou nebo na jiném místě,” dodal. “Tvorba, avatary a digitální objekty budou ústředním prvkem toho, jak se vyjadřujeme, a to povede ke zcela novým zkušenostem a ekonomickým příležitostem. Facebook bude vydělávat peníze prodejem reklam v celém metaverse,“ řekl Zuckerberg.

Kromě toho Zuckerberg řekl investorům, že rozšířené nabídky Facebooku a nabídky virtuální reality budou znamenat, že Facebook již nebude primárně považován za společnost sociálních médií.

Zdroj, foto: nypost.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru