Facebook přichází s reklamním formátem Slideshow

Reklama na Facebooku ve video formátu může poměrně rychle vyčerpat váš datový tarif. Pakliže máte připojení k internetu příliš pomalé, možná se reklama ani nenačte. K těmto účelům sociální síť vytvořila nový reklamní formát, který nazvala Slideshow.

Ačkoliv Facebook počítá nový způsob reklamy mezi formáty, spíše se jedná o sekvenci fotografií zobrazující se v určitých časových intervalech. Na realizaci nového formátu Slideshow se podílela také společnost Coca-Cola. Nová reklama by se měla využívat tak, že se video reklama rozdělí na dvě verze. Facebook potom rozpozná, zda uživatelé mají pomalé připojení k internetu. Pokud ano, načte se méně datově náročné řešení ve formátu Slideshow.

zzz_facebookmobile_3

Předpokládá se, že tento formát bude zpřístupněný nejen pro sociální síť Facebook, ale také pro Instagram.

Jak se bude vytvářet reklama Slideshow?

Vytvořit reklamu Slideshow by mělo být snadná, přičemž inzerent vybere 3 až 7 fotografií a zvolí celkový časový interval jejich zobrazení, který se může pohybovat od 5 do 15 sekund. Samozřejmostí je, že můžete přidat audio.

Formát Slideshow najde uplatnění především na rozvíjejících se trzích jako Indie, kde převažuje připojení 2G. Nicméně, tento formát má smysl také v tuzemsku, neboť ceny datových tarifů jsou příliš vysoké.

Formát Slideshow se bude dát vytvořit v Power Editoru a Ads Manageru během několika následujících týdnů.

Zdroj / Foto: Facebook for Business

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru