Facebook představuje lepší zobrazení vertikálních videí na mobilech

Uživatelé sociální sítě Facebook jsou nepoučitelní, což si samotná sociální síť začíná uvědomovat. Přestože horizontální videa působí mnohem lépe, neboť se na mobilních telefonech i na desktopech lépe zobrazují, uživatelé si nenechají říct a stále natáčí videa ve vertikální poloze. Facebook se rozhodl, že začne vertikální videa na mobilech zobrazovat lépe.

„Lidé na sociální síti Facebook sdílí působivé zážitky, a tak začneme na mobilech zobrazovat vertikální videa lépe,“ řekl mluvčí v e-mailu.

Dříve se vertikální videa v news feedu zobrazovala tak, že byla oříznuta do čtverce. A uživatel musel na video kliknout, aby se mu zobrazila svisle orientovaná verze. Nicméně, to je minulost. Nyní vertikální videa, včetně reklam a živého vysílání, se budou zobrazovat jako vertikálně formátovaná videa, a to jak v iOS, tak i Androidu.

„Data ukazují, že lidé upřednostňují vertikální videa,“ řekl Jason Stein, CEO digitální agentury Laundry Service a mediální společnosti Cycle.

Testování Facebooku navíc ukázalo, že uživatelé tráví více času sledováním vertikálních videí se zvukem. Ačkoliv nepůjde o takovou optimalizaci vertikálních videí, jako je tomu například u Snapchatu, videa budou viditelnější a přívětivější.

Zdroj: Marketing Land

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru