Facebook chystá své Stories i pro funpage

Facebook chystá své Stories i pro funpage

Facebook je v pořadí třetí sociální sítí, která uživatelům umožnila publikovat své Stories. V překladu příběhy našeho všedního dne. Na takových příspěvcích si nemusíme dávat extra záležet a lámat si hlavu s kvalitou a kompozicí snímku. Takové snímky totiž za 24 hodin zmizí. Stories slouží pouze jako další prostředek k informování vašich přátel o tom, co právě děláte. Mezi prvními tuto možnost nabídla mobilní aplikace Snapchat, která nyní na své popularitě velimi ztrácí. Nicméně byla první, následovala aplikace Instagram a následně Facebook.

Jedná se v podstatě o předhánění popularity aplikací. Uveřejnění příspěvku ve Stories je ve všech případech velmi jednoduché, a tak rozhoduje jen aktuální oblíbenost a množství followerů v aplikaci. Instagram i Facebook na tuto funkci přicházeli pomalu, aby si na Stories uživatelé zvykli. Vývojáři provádí každou změnu pomalu a čekají až ji uživatelé začnou hojně využívat. Právě to se stalo na Instagramu. Následně se do instagramových stories začala přidávat placená reklama značek.

facebook-stories-24-hours

Stories značek

Stories na Facebooku se až takové oblíbenosti netěší. V horním panelu nad našimi zprávami v messengeru nebo v kruhovém náhledu nad newsfeedem, sdílí své soukromí jen špetka přátel. Nově mezi nimi uvidíme i Stories značek, které sledujeme. Aktuální reklamní spoty budeme tedy na Facebooku vídat z nového úhlu. Stories značek zmizí po 24 hodinách od zveřejnění, stejně jako Stories našich přátel. Amy Sun manažerka Facebooku říká: „Naslouchali jsme naší komunitě a spolupracovali jsme na tom, aby vytváření Stories na Facebooku bylo rychlé, zábavné a jednouché. Během příštího měsíce budou schopny Stránky vytvářet Stories a sdílet je s lidmi, co je sledují.“

Snímek obrazovky 2017-10-23 v 11.06.28

Facebook zatím neposkytuje propagaci Stories. Značky si tedy nemohou zaplatit za lepší viditelnost Stories mezi ostatními. V podstatě to zatím není ani potřeba, pakliže se podíváme, kolik Stories na svém účtu reálně vidíme.

Uvidíme, zda Stories na Facebooku budou stejně, nebo alespoň přibližně oblíbené, jako ty instagramové. Spravujete-li nějakou stránku na Facebooku, inovaci jistě uvítáte

 Zdroj, text/foto: techcrunch.com

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru