Facebook bude vydělávat na svých uživatelích

Facebook bude vydělávat na svých uživatelích

Ve snaze vydělávat na své více než miliardě uživatelů by měl Facebook už letos v létě zavést reklamní video.

Samozřejmě pro peníze

Umístění videoreklamy na Facebooku nebude žádnou levnou záležitostí, 15 sekund takového videa by mohlo stát milion dolarů! Zdá se, že Facebook v současné době experimentuje se čtyřmi denními reklamními bloky, což znamená, že služba by mohla denně vydělávat asi 4 miliony dolarů.

Kde se reklamy objeví?

Formát videoreklamy je stále trochu nejasný, ovšem předchozí zvěsti tvrdí, že 15 sekund reklamy se bude přehrávat automaticky a bude zabírat větší část obrazovky než obvyklý příspěvek. Automatické přehrávání reklamy se bude uživatelům jistě zdát nepříjemné, ale Facebook chce argumentovat tím, že reklamy budou mít ve výchozím nastavení zvuk ztlumený na nulu. Ještě ovšem není jasné, jak budou, pokud vůbec, reklamy fungovat na mobilních zařízeních.

Jak často?

Také se zdá, že díky systému, který společnost plánuje vytvořit, uživatelé neuvidí stejné videoreklamy více než jednou denně a zároveň bude dávka reklam omezena na tři za den pro jednoho uživatele. Videoreklamy budou mít pravděpodobně také jasně určený cíl a budou se zobrazovat cílovým uživatelům. Například ženy do 30 let, ženy nad 30 let, muži do 30 let a muži nad 30 let budou tedy vídat jiné reklamy.

Kdy to začne?

První reklamní sloty by měly být uvedeny v provoz v červnu a červenci. Odradí tyto reklamy některé uživatele nebo to všem, kteří na Facebooku prostě být chtějí, bude nepříjemné, ale vydrží to?

Zdroj: techspot.com

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru