Tisková zpráva: Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami oznámila, že v rámci svého investičního kola Series C získala další finanční prostředky ve výši 22 milionů eur (přes půl miliardy korun) pod vedením nového investora United Ventures, italské společnosti rizikového kapitálu specializující se na investice do digitálních technologií. Everli je třetí společností, která vstoupila do portfolia fondu UV T-Growth společnosti United Ventures, který se zaměřuje na vysoce inovativní společnosti v růstové fázi.

Dodatečná investice přichází v polovině investičního kola a umožní společnosti Everli urychlit stávající plány mezinárodní expanze a pokračovat v prosazování svého poslání – vybudovat nejoblíbenější marketplace s potravinami v Evropě.

„Everli je mladá firma a do určité míry stále fungujeme jako startup. Za uplynulý rok, kdy jsme vstoupili na český trh, jsme se učili o specifikách trhu, poznávali české zákazníky, testovali a vylepšovali naši službu. Troufám si tvrdit, že nyní nabízíme partnerům funkční prodejní kanál a zákazníkům kvalitní službu. Jsme připraveni na první velká partnerství a další rozvoj služeb. V tom nám pomůže právě i nově získaná investice. V globální měřítku chceme investici využít na posílení pozice ve všech obsluhovaných regionech, a to především v těch, do kterých Everli vstoupilo nedávno, tedy právě i ČR. V plánu je i expanze na další trhy,” komentuje Petr Novák, Managing Director pro Českou republiku, everli.cz.

Fedrico Sargenti, generální ředitel společnosti Everli, k tomu uvedl: „Everli v posledních měsících úspěšně expandovala na mezinárodní úrovni a dosáhla velkého pokroku při navazování mezinárodních partnerství s maloobchodními prodejci, která nám pomohou růst ještě rychleji. Jsme rádi, že máme na palubě společnost United Ventures, která bude tyto příležitosti dále urychlovat v krátkodobém horizontu. Ale samozřejmě i z dlouhodobějšího hlediska budou zkušenosti a historie, které mají, neocenitelné při dalším rozšiřování naší činnosti.“

Everli cílí na pohodlí, rychlost a dostupnost

Společnost Everli dosud vyřídila více než 4 miliony objednávek potravin ve 135 městech v Itálii, Francii, Polsku a České republice a spolupracuje s maloobchodními prodejci jako jsou Lidl, Carrefour, Conad, Coop a Kaufland. Obchodní model, který se opírá o síť více než 3 000 nákupčích (shopperů Everli), umožňuje zákazníkům pohodlně objednávat i velké nákupy s doručením ve stejný den prostřednictvím aplikace nebo webových stránek Everli. Obchodníci, kteří se stávají partnery Everli, těží z cenově dostupného a rychlého řešení, které jim v krátkém čase umožňuje nabídnout snadno použitelnou online službu pro vytváření nákupů a rozvoz až do domu, jenž oslovuje cílové zákazníky a buduje jejich loajalitu.

Pomoc v rychlejším růstu

Fabio Pirovano, partner fondu UV T-Growth společnosti United Ventures, uvedl: „Jen málokteré odvětví se v posledních letech vyvíjelo tak rychle jako maloobchod s potravinami. Již delší dobu se zájmem sledujeme vývoj společnosti Everli a dnes jsme rádi, že můžeme prostřednictvím našeho růstového fondu podpořit další fázi její mezinárodní expanze. Těšíme se na spolupráci s Federicem a týmem Everli při plnění jejich poslání – vytvořit největší evropskou platformu pro online prodej potravin.“

Společnost Everli oznámila financování v rámci série C už v loňském roce a od té doby expandovala do Francie a České republiky; získala další partnerství s maloobchodními prodejci jako jsou Kaufland, Carrefour a Casino; najala nové klíčové vedoucí pracovníky a rozšířila a rozvinula svůj tým a schopnosti v oblastech jako jsou technologie, produkt, provoz, marketing a finance.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru