Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Everli se na zahraničních trzích daří, s Carrefourem rozšířili své partnerství o Francii

Everli se na zahraničních trzích daří, s Carrefourem rozšířili své partnerství o Francii

V návaznosti na úspěšné partnerství mezi společnostmi Everli a Carrefour v Polsku a Itálii se tato spolupráce rozrůstá o Francii. Díky tomuto partnerství budou hypermarkety a supermarkety Carrefour dostupné na Everli i v této zemi. Prohloubí se tak vztahy obou společností na trzích, kde Everli již působí, a rozšíří se i na budoucí uvedení na mezinárodní trhy.

Partnerství se společností Carrefour, která je mezi francouzskými spotřebiteli oblíbená, znamená, že s expanzí po celé Francii může Everli zákazníkům přinášet více toho, co mají rádi. “Ve společnosti Everli chceme našim zákazníkům zajistit klid tím, že jim poskytneme jednoduchý přístup ke značkám a výrobkům, které rádi nakupují, za ceny, které se jim líbí, a to ještě týž den,” popisuje Oliver Fecko z Everli.

Carrefour a Everli poskytnou spotřebitelům výběr až z 20 000 produktů, včetně čerstvých potravin z pultů Carrefouru, jako jsou pekaři, řezníci, uzenáři, ale i možnost z výběru čerstvých ryb a sýrů. Společnost Everli disponuje sítí vysoce uznávaných nákupčích, kteří chodí do prodejen, aby pečlivě vybrali a doručili výrobky spotřebiteli ještě týž den v časovém rozmezí jedné hodiny podle jeho výběru.

Potřeby zákazníka na prvním místě

Společnost Carrefour, která již provozuje doručování v ten samý den prostřednictvím vlastní služby osobního nákupčího “Ok Market!” v Lyonu a Paříži, se navíc stane prvním národním distributorem, který se připojí k platformě Everli ve Francii, jež svou službu spustila v roce 2021. Everli již působí v Lyonu, Nice, Toulouse, Bordeaux, Montpellier, Lille, Nantes, Grenoblu, Štrasburku, Rennes a na předměstích těchto měst a v příštím roce plánuje pokračovat v expanzi.

Partnerství také otevře Everli některé z nástrojů Carrefouru pro získávání informací a technologií jako budoucí možnosti, například Carrefour Links, které by mohly například zajistit větší personalizaci a porozumění zákazníkům Carrefouru na platformě.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru