Echobox, umělá inteligence pro vydavatele, získává investici ve výši 3,4 milionů dolarů

Echobox, londýnský startup zaměřený na umělou inteligenci cílenou na vydavatelský průmysl, získává investici ve výši 3,4 milionů dolarů od společností Mangrove Capital Partners a LocalGlobe.

Umělou inteligenci tohoto startupu používají vydavatele ke zvýšení dosahu příspěvků a k jejich distribuci na sociálních médiích. Technologie umí předpovědět, zda článek bude virální a kdy je optimální doba pro jeho publikaci. Axel Springer a Le Monde patří mezi klienty tohoto startupu.

echobox

Echobox získal investici ve výši 3,4 milionů dolarů. Zdroj: Facebook

„Pracoval jsem u známého vydavatele a byl jsem ohromen tím, jak investovali obrovské zdroje do snahy zdokonalit vědu týkající se šíření obsahu in-house použitím datové vědy a analytických nástrojů pro rozhodování,“ uvedl Antoine Amann, CEO Echobox. „Nejenže je to velice drahé, ale také je to v podstatě nemožný úkol vzhledem k obrovskému a nikdy nekončícímu proudu dat v reálném čase.“

Startup byl vytvořen na základě toho, jak online vydavatelé používají sociální média pro šíření příběhů a jak se spoléhají na generaci zobrazení stránek. Facebook v poslední době změnil algoritmus zobrazování příspěvků, přičemž upřednostňuje příspěvky přátel před příspěvky vydavatelů a značek.

„Nastala fascinující doba pro umělou inteligenci a Echobox jasně ilustruje, že tato technologie může mít na společnost pozitivní dopad,“ dodal Zoubin Ghahramani, profesor na univerzitě Cambridge a technick poradce pro Echobox. „Je důležité, aby kvalita žurnalistiky nebyla snížena závoděním.“

Zdroj: Tech

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru