eBay získává SalesPredict. Snaží se být více jako Amazon

Strojové učení je v módě a eBay kupuje prostřednictvím akvizice startup jménem SalesPredict, což je vzdělávací modul používající historii objednávek k navrhování nových položek, které si pravděpodobně bude chtít zákazník koupit. Z marketingového hlediska pomůže společnostem cílit pouze na uživatele, u nichž je největší pravděpodobnost, že daný výrobek či službu zakoupí.

Zdá se, že eBay chce konkurovat serveru Amazon. Když si prohlížíte nějaké výrobky na Amazonu, carousel na úvodní stránce vám zobrazí podobné položky.

ebay-881309_1280

eBay získává SalesPredict. Zdroj: Pixabay

Viceprezident a generální ředitel strukturovaných dat na eBay Amit Menipaz v prohlášení řekl: „Společnost SalesPredict má hluboké odborné znalosti v oblasti prediktivní analýzy a strojového učení, čímž přispěje k úsilí strukturalizovat data na eBay. Lépe pochopíme cenu diferenciačních vlastností našich produktů a pomůže nám to udělat predikční modely, které lze definovat pravděpodobností prodeje daného výrobu za stanovenou cenu v průběhu času.“

Akvizice by měla pomoci serveru eBay tak, aby zůstal stále kontextový. A tím zůstane eBay i nadále relevantní.

„Ve spolupráci s širším týmem specializovaným na strukturovaná data eBay budeme pomáhat velkému prodejci s dalšími informacemi týkající se hodnot produktů. V konečném důsledku přispějeme ke zvýšení konverzí zákazníků,“ dodal Yaron Zakai-Or, spoluzakladatel a CEO startupu SalesPredict.

Zdroj: The Next Web

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru