Tisková zpráva: Digitální komunikaci Atrea napříč Evropou má nově na starosti LCG New Media

Česká společnost Atrea, přední světový hráč v řešení vzduchotechniky a rekuperace tepla, si v tendru pro komunikaci se zaměřením na digitální kanály vybrala agenturu LCG New Media. Úkolem agentury bude posílit povědomí o společnosti napříč Evropou, zajistit edukaci trhů a zvýšit poptávku po jejích produktech a řešeních.

„Pro klienta Atrea připravujeme celkovou koncepci a strategii pro komunikaci napříč Evropou se zaměřením na digitální kanály. Cílem je posílit povědomí v zemích, kde mají svá sídla, zajistit edukaci trhů a zvýšit poptávku po produktech a řešeních Atrea. Strategie se zaměřuje jak na B2B tak i B2C komunikaci. Budeme zajišťovat jak výkonnostní kampaně, tak brandové, grafické koncepce či obsahovou strategii,“ říká Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media. 

Rodinná společnost Atrea vznikla v roce 1990. Nyní působí na 24 trzích, převážně v Evropě, ale také v Austrálii a na Novém Zélandu. Připravuje se na vstup na americký trh. V ČR a Rumunsku je jedničkou na poli vzduchotechniky a rekuperace tepla, jen v České republice činil obrat společnosti v roce 2019 více než 700 milionů Kč.LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, STOCK, HONOR (Huawei), CinemaCity, Schuelke, festivaly HradyCZ, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako Omega Pharma, OC Harfa, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. 

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru